طرح ملی مسکنوزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت 110 هزار مسکن طرح ملی با دستور رئیس جمهوری طی امروز خبر داد.

به گزارش بازی های فکری، وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت 110 هزار مسکن طرح ملی با دستور رئیس جمهوری طی امروز خبر داد.

محمد اسلامی با اشاره به آغاز ساخت 110 هزار واحد مسکن در طرح ملی با حضور و دستور رئیس جمهوری اظهار کرد: طرح اقدام ملی شامل 400 هزار واحد مسکونی است که در سراسر کشور بعد از رونمایی تا به امروز 60 هزار واحد از طریق همکاران ما آغاز شده و بخشی از آن هم از طریق بخش خصوصی و شرکت های سازنده اجرا می شود.

طرح ملی مسکنوزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت 110 هزار مسکن طرح ملی با دستور رئیس جمهوری طی امروز خبر داد.

وی یادآور شد: رئیس جمهوری در یکی از پروژه های 2000 واحدی تهران حضور پیدا کرده و این پروژه به عنوان یک مرکز برای آغاز همزمان 110 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز می شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه این پروژه از همان خانواده طرح اقدام ملی است، شرح داد: نکته حائز اهمیت در این طرح آن است که 3 نوع تولید مسکن را پوشش می دهد که برای بافت های فرسوده، کلانشهرها و شهرهای نو اجرا می شود و در هدف برنامه قرار گرفته است.

وی افزود: عملیات ساختمانی تعدادی از آنها از امروز به دستور رئیس جمهوری آغاز می شود و برای تعدادی دیگر هم کار آماده سازی زمین انجام می شوذ. یک قطعه زمین بزرگ به مساحت چند ده هکتار که خیابان کشی و آماده سازی می شود. پیمانکاران و سازندگان در قطعات آن مستقر می شوند تا بتوانند عملیات ساختمانی را آغاز کنند.

وزیر راه و شهرسازی شرح داد: بنابراین از روز سه شنبه دو نوع آغاز کاراتفاق خواهد افتاد که امیدواریم با فراخوانی که داده شده و در یکی، دو هفته آینده هم از طریق سازمان ملی زمین و مسکنُ زمین اختصاص داده خواهد شد تا این امکان وجود داشته باشد که اراضی دیگری را هم معرفی کنیم تا عملیات اجرایی 400 هزار واحد تا خاتمه سال آغاز شود.

اسلامی درخصوص اینکه در چه بازه زمانی این طرح به خاتمه خواهد رسید و آماده تحویل می شود، گفت: برنامه ریزی اجرا شده دو ساله بوده و امیدواریم قبل از خاتمه دولت دوازدهم مردم در این خانه ها مستقر شوند.

منبع: تسنیم

منبع: اُکالا
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1220

به "طرح ملی مسکنوزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت 110 هزار مسکن طرح ملی با دستور رئیس جمهوری طی امروز خبر داد." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ملی مسکنوزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت 110 هزار مسکن طرح ملی با دستور رئیس جمهوری طی امروز خبر داد."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید