رسول خادم: سطح فنی جام تختی بالاتر از دوره های قبل است

به گزارش بازی های فکری، رییس فدراسیون کشتی با بیان اینکه سطح کیفی این دوره از رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی نسبت به ادوار گذشته بالاست گفت: قرارگرفتن این مسابقات در سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی باعث افزایش سطح فنی و جذابیت این مسابقات شده است.

رسول خادم: سطح فنی جام تختی بالاتر از دوره های قبل است

رسول خادم در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به سطح کیفی بسیار خوب سی و هشتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی اظهار کرد: این رقابت ها به عنوان اولین رویدادی است که در سال 2018 با تصمیم اتحادیه دنیای کشتی در رنکینگ کشتی گیران اثرگذار است و همین امر نشان از صندلی این رقابت ها در کشتی دنیا است.

رییس فدراسیون کشتی اضافه نمود: خوشبختانه همین امر نیز باعث استقبال بیش از پیش عنوان داران کشتی دنیا از جام تختی شده و سطح کیفی مسابقات را بیش از پیش افزایش داده است، به گونه ای که سطح فنی و جذابیت این دوره بالاتر از دوره های قبلی جام تختی بوده و تماشاگران و کارشناسان نیز از دیدن رقابت ها ابراز رضایت دارند.

وی در ادامه درباره نتایج فرنگی کاران ایران در این رقابت ها و حضور 4 نماینده ایران در ملاقات فینال گفت: تیم ایران با ترکیبی که بیشترین نفرات آن ها جوان هستند، پا به این رقابت ها گذاشت.امیدوارم آینده کشتی فرنگی ایران با وجود این استعدادها و پرورش هر چه بهتر آن ها و همینطور کسب تجربه بیشتر همچنان در راستا موفقیت باشد.تغییر قوانین و تطبیق کشتی گیران با شرایط جدید مقداری به زمان احتیاج دارد تا کشتی گیران با شرایط جدید آشنا شوند.

خادم اظهار داشت: سال 2018 سال پرکاری برای کشتی و ورزش ایران خواهد بود و کشتی گیران ایران نیز علاوه بر رویدادهای آسیایی، جام دنیای و مسابقات دنیای باید در بازی های آسیایی اندونزی نیز با تمام توان حضور پیدا نمایند.

عضو هیات رییسه اتحادیه دنیای کشتی با ابراز رضایت از میزبانی ماهشهر از جام تختی گفت: سیاست فدراسیون کشتی طی چند سال اخیر این بوده که میزبانی رویدادهای دنیای و معتبر را به استان های مختلف بدهد تا کشتی به عنوان ورزش ملی ایران در سراسر کشور توسعه پیدا کند که خوشبختانه همین امر نیز مثمر ثمر بوده و باعث رشد و توسعه کشتی در بسیاری از نقاط کشور شده است.

وی اضافه نمود: استان خوزستان طی دو سه سال اخیر از پس میزبانی رقابت هایی همچون جام دنیای کشتی فرنگی و جام باشگاه های دنیا بوده و بخوبی از عهده آن برآمده است.با توجه به صندلی این رشته در استان خوزستان و حمایت بسیار خوب تماشاگران خونگرم در سالن مسابقات، امیدوارم مسوولان استانی با حمایت های بیشتر باعث توسعه زیرساخت ها و امکانات در شهرهای دیگر استان شوند تا شاهد برگزاری رقابت های بین المللی در شهرهای دیگر استان خوزستان نیز باشیم. جام دنیای کشتی فرنگی در سال 2018 نیز قرار است در اهواز برگزار گردد و قطعا شاهد رقابت هایی خوب با حمایت تماشاگران در این رویداد معتبر خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 138

به "رسول خادم: سطح فنی جام تختی بالاتر از دوره های قبل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول خادم: سطح فنی جام تختی بالاتر از دوره های قبل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید