الزامی شدن درج قیمت تولید کننده گروههای کالایی تازه

به گزارش بازی های فکری، خبرگزاری خبرنگاران- گروههای کالایی نو مشمول درج قیمت تولید کننده شدند .

الزامی شدن درج قیمت تولید کننده گروههای کالایی تازه

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، مهندس حسینقلیقوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این مطلب گفت: سازمان حمایت از مصرف نمایندگان و تولید نمایندگان لیست تازه کالاهای مشمول درج قیمت تولید نماینده را اعلام ، که این واحدها می بایست از تاریخ 23 بهمن ماه سالجاری مبادرت به درج قیمت تولید نماینده بر روی جنس های تولیدی خود نمایند.

او اضافه کرد: این کالاها شامل انواع حبوبات، ادویه جات، غلات، چای، دمنوش، آجیل و خشکباربه صورت بسته بندی شده، فرآوردهای پروتئینی، انواع غذاهای آماده و نیمه آماده، انواع کیک و کلوچه، بیسکوئیت، چیپس، پفک، لوازم خانگی، صوتی تصویری و 51 قلم لوازم یدکی خودرو می باشد.

وی با اعلام اینکه درج قیمت تولید نماینده در راستای جلوگیری از سوء استفاده احتاقتصادی و اجحاف در حق مصرف نمایندگان می باشد شرح داد: با واحد هایی که نسبت به اجرای این مسئله کوتایی نمایند وفق مقررات قانونی برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در سرانجام گفت: شهروندان عزیز مازندرانی در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتورو ... مراتب را می توانند به سامانه www.124.ir و یا با تلفن 124 اعلام نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1324

به "الزامی شدن درج قیمت تولید کننده گروههای کالایی تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزامی شدن درج قیمت تولید کننده گروههای کالایی تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید