اطلاعیه ترم تابستانی دانشگاه صنعتی اصفهان منتشر شد ، شروع ترم از 11 مرداد

به گزارش بازی های فکری، دانشگاه صنعتی اصفهان اطلاعیه ترم تابستانی سال 1399 در این دانشگاه را منتشر و خاطرنشان کرد که این ترم به صورت الکترونیکی و غیرحضوری برگزار می گردد.

اطلاعیه ترم تابستانی دانشگاه صنعتی اصفهان منتشر شد ، شروع ترم از 11 مرداد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه صنعتی اصفهان اطلاعیه ترم تابستانی سال 1399 در این دانشگاه را منتشر و اعلام نمود که این ترم به صورت الکترونیکی و غیرحضوری برگزار می گردد.

براساس این اطلاعیه دانشجویان متقاضی شرکت در این ترم تا از 21 تیر تا 4 مرداد برای ثبت نام فرصت دارند و نتیجه آنالیز تقاضا های دریافت شده و اعلام کلاس های قابل برگزاری در یک شنبه، 5 مرداد اعلام می گردد.

دانشجویان می بایست شهریه این ترم را به وسیله فرم پرداخت های الکترونیکی در سیستم گلستان در 6 مرداد پرداخت نمایند و برای شروع ترم در 11 مرداد آماده باشند.

خاتمه این ترم در پنجم شهریور اعلام شده و امتحانات آن نیز از 11 شهریور شروع می گردد.

دروس ریاضی عمومی 1 و 2، مقاومت مصالح 1، احتمال مهندسی، ادبیات فارسی، معادلات دیفرانسیل، احتمال و آمار مهندسی، فیزیک 1 و 2، مبانی مهندسی برق، ریاضی مهندسی، مبانی برنامه سازی کامپیوتر، محاسبات عددی، اسلام و محیط زیست، شیمی عمومی مهندسی، شیمی آلی کشاورزی، استاتیک و زبان فنی مهندسی در ترم تابستانی دانشگاه صنعتی اصفهان ارائه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 442

به "اطلاعیه ترم تابستانی دانشگاه صنعتی اصفهان منتشر شد ، شروع ترم از 11 مرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه ترم تابستانی دانشگاه صنعتی اصفهان منتشر شد ، شروع ترم از 11 مرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید