340 صندلی عرضه سوخت کشور به سامانه هوشمند متصل شدند

به گزارش بازی های فکری، سالاری از اتصال 340 صندلی عرضه سوخت به سامانه هوشمند سوخت کشور اطلاع داد و از مردم برای صبوری در این اختلال قدردانی کرد.

340 صندلی عرضه سوخت کشور به سامانه هوشمند متصل شدند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: تا به امروز 340 صندلی عرضه سوخت در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان عرضه بنزین سهمیه ای در این صندلی ها فعال شده است.

وی اضافه کرد: حدود دو هزار و 800 صندلی هم اکنون با استفاده از سیستم آفلاین نسبت به عرضه سوخت به قیمت آزاد به مردم اقدام می گردد.

معاون وزیر نفت تأکید کرد: در ساعات نخست وقوع این رخداد، با استفاده از تجربه های گذشته و با برنامه مدیریت بحرانی که پیش بینی می کردیم سناریو های مختلف را آنالیز کردیم و خوشبختانه با استفاده از همه ظرفیت های مجموعه، توانستیم در مدت کوتاهی راستا را شناسایی و سیستم را ایمن سازی کنیم.

سالاری ضمن قدردانی از صبوری مردم در اختلال به وجودآمده گفت: از مردم عزیز که در این زمینه صبوری کردند و از رسانه ها که اقدام های مؤثری انجام دادند و از همکاران خود بابت حضور سریع و فعال سازی صندلی ها تشکر و قدردانی می کنم.

وی بعلاوه تأکید کرد: امروز 25 گروه چهار نفره در شهر تهران مستقر شده و در حال فعال سازی صندلی ها هستند، بعلاوه 300 گروه در کل کشور نیز در حال فعال سازی صندلی ها در شهر ها و محور های مواصلاتی هستند.

معاون وزیر نفت گفت: امیدواریم بتوانیم با ایمن سازی مناسبی که انجام می دهیم، در سال های آینده دچار چنین چالشی نشویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1192

به "340 صندلی عرضه سوخت کشور به سامانه هوشمند متصل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "340 صندلی عرضه سوخت کشور به سامانه هوشمند متصل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید