ویزای کانادا: یاری اقتصادی دولت کانادا به دانشجویان تمدید شد

به گزارش بازی های فکری، یکی از اقدامات در نظر گرفته شده برای یاری اقتصادی دولت کانادا به دانشجویان که در بودجه آوریل اعلام شده، قرار است از روز یکشنبه اجرایی گردد.

ویزای کانادا: یاری اقتصادی دولت کانادا به دانشجویان تمدید شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

سال گذشته، دولت فدرال یاری اقتصادی دانشجویی را برای سال تحصیلی 2020-2021 دو برابر و حداکثر مبلغ موجود را 6000 دلار برای دانشجویان تمام وقت و 10.000 دلار دانشجویان دارای معلولیت معین کرد.

اما به تازگی یاری اقتصادی دولت کانادا به دانشجویان از اول آگوست 2021، تا جولای 2023 تمدید شد.

این یاری اقتصادی بخشی از بودجه 4.5 میلیارد دلاری دولت فدرال برای دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر است که در بودجه فدرال 2021 پیش بینی شده بود.

کارلا کوالتر، وزیر کار فدرال در این رابطه گفت: تحصیلات تکمیلی فرصتی باورنکردنی است و همه کانادایی ها شایسته ادامه تحصیل در این مقطع هستند. به همین علت بسیار مهم است که ما موانع جوانان و به خصوص معلولین کانادایی را در دوران تحصیلات تکمیلی کاهش دهیم.

بر اساس برنامه نو دولت فارغ التحصیلان می توانند تا زمانی که عایدی آن ها از آستانه مشخصی فراتر نرود، پرداخت وام دانشجوییشان را به تعویق بیندازند.

در حال حاضر، این یاری ها از 25000 دلار آغاز می گردد اما دولت در برنامه بودجه 2021 متعهد شده که این رقم به 40،000 دلار افزایش یابد.

منبع: هدهد
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1069

به "ویزای کانادا: یاری اقتصادی دولت کانادا به دانشجویان تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: یاری اقتصادی دولت کانادا به دانشجویان تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید