آغاز زندگی تازه با تحصیل در کانادا

به گزارش بازی های فکری، مهاجرت به کشورهای خارجی امروزه به حد زیادی از تقاضا رسیده است. برای مهاجرت تحصیلی و غیر تحصیلی به کانادا همراه پارسی کانادا باشید.

آغاز زندگی تازه با تحصیل در کانادا

اگر علاقمند به سفر با برترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و برترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر در پی یک تجربه فراموش نشدنی در طول زندگی خود هستید، به مهاجرت تحصیلی به کانادا فکر کنید. تحصیل در کانادا می تواند یک فرصت هیجان انگیز برای شما در زمینه درس و حتی تجربه زندگی باشد. یادگیری از معلمان و اساتید برجسته در کلاس های مدرن در سطح جهانی که الهام بخش پیشرفت، نوآوری و تفکر هستند، مواردی نیست که بگردد از آن روی برگرداند. همه ما در پی ساخت زندگی بهتر در جایی هستیم که به آینده آن ایمان داشته باشیم. کانادا همان جاییست که آینده ای پیروز را می توان در آن ساخت.

عوامل بسیاری وجود داره که کانادا را به یکی از محبوب ترین کشورها برای تحصیل تبدیل نموده. اما شاید اولین چیزی که افراد را مجذوب خودش نموده و باعث شده بسیاری رویای تحصیل در کانادا را در فکر بپروردند این باشه که؛ کانادا دومین کشور پهناور جهان محسوب می گردد و مرز آن با کشور آمریکا، طولانی ترین مرز مشترک زمینی است. کاملا واضح است که نباید از کنار این ویژگی ها ساده بگذریم، چراکه همین نزدیکی به آمریکا تا حد زیادی به روی اقتصاد کانادا تاثیر می گذارد. چطور می گردد کسی دلش نخواهد در کشور بزرگی همانند کانادا و در همسایگی آمریکا تحصیل کند. اگر شما هم یکی از کسانی هستید رویای تحصیل در این کشور را در سر دارید، درنگ نکنید. با ما در همراه باشید. ما به شما می گوییم که چگونه به رویای خود دست پیدا کنید.

چرا کانادا برای تحصیل در میان مهاجران محبوب است؟

محبوبیت یک کشور، اتفاقی نیست. در کانادا، تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی، هواداران بسیاری دارد. امکان تحصیل در یکی از 96 دانشگاه معتبر جهان، یکی از برترین سیستم های آموزشی جهان، هزینه های تحصیلی کمتر نسبت به کشورهای دیگر، شرایط اخذ بورسیه تحصیلی و نیز یاری هزینه های تحصیلی متفاوت (فاند تحصیلی و …)، امکان کار همزمان در دوران تحصیلی، امکان اخذ ویزای تحصیلی برای همراهان و اخذ اقامت دائم پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های کانادا فقط چند ویژگی از شرایط بسیار خوب تحصیل در کاناداست که که موجب می شوند سالانه به تعداد متقاضیان تحصیل در این کشور افزوده گردد.

مهاجرت به کانادا یکی از مجذوب نماینده ترین گزینه ها در میان کشورهای جهان برای مهاجرت است که البته با در نظر گرفتن شرایط مطلوب زندگی کاملا منطقی است. کانادا نه تنها یک کشور فوق پیشرفته دارای اقتصاد رو به رشد است، بلکه رتبه اول کیفیت آموزشی را در سیستم تحصیلات خود دارد؛ اصلا جای تعجب نیست که 99 درصد افراد این کشور با سواد هستند. حال سوال مهم این است که چگونه می توان در کمترین زمان ممکن برای تحصیل به کانادا مهاجرت کرد؟

آغاز زندگی تازه با تحصیل در کانادا

مزایا و ویژگی های بی شمار تحصیل در کانادا، عاملیست که تمام افراد حتی کسانی که تا به امروز به مهاجرت فکر هم نکردند را ترغیب می نماید. مهاجرت به تنهایی تصمیم پرچالش و سختی محسوب می گردد، اگر در این راستا نیز با مشکل روبرو شوید، خیلی سخت می توانید به زندگی قبلی خود بازگردید. مسلما شما یکی از افرادی هستید که نمی خواهید با این سختی ها روبرو شوید؛ در پی این هستید که در کوتاه ترین زمان و به راحتی، برای ادامه تحصیل به کانادا مهاجرت کنید. وکلا و مشاوران مهاجرتی موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت می توانند این راستا را برای تان هموار نمایند. شما می بایست پیش از انجام هر کاری، اطلاعات کافی درباره کشور کانادا، دانشگاه ها و کالج ها، شرایط و هزینه تحصیل در هریک از ان ها را کسب نموده و به آنالیز آن ها بپردازید. اما اگر این فرایند کمی خسته تان می نماید و شما را از انجام سایر امور عقب می اندازد، این کار را به یکی از وکلای مهاجرتی ما بسپارید. اطلاعاتی که وکلای ما در این زمینه در اختیارتان می گذارند، تصمیم تان برای تحصیل در یکی از مراکز آموزشی کانادا را آسان تر می نماید.

کانادا رویای تمام نشدنی

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که امیدی به ادامه تحصیل در کشور خودتان را ندارید و هوادار تحصیل در کشوری دیگر هستید، این را آویزه گوشتان کنید که همه چیز محدود به تکنولوژی های به روز و امکانات داخلی دانشگاه نمی گردد، بلکه امکانات و سطح رفاه شهر و کشوری که در آن زندگی می کنید بسیار حائز اهمیت است.

کانادا از نظر استاندارد زندگی سازمان ملل، یکی از برترین کشور ها برای زندگی است و طی آمار اخیر مهاجر پذیر ترین کشور جهانست و از تمام کشورها مهاجر می پذیرد و با توجه به پایین بودن نرخ رشد جمعیت، دولت فدرال کانادا میخواهد سالانه بیش از 200 هزار مهاجر جذب نماید. اگر کانادا را برای تحصیل انتخاب می کنید بهتر است بدانید که می توانید پس از انتها این دوران، اقامت دائم این کشور را دریافت کنید؛ آن هم به وسیله کار.

شما برای اخذ اقامت دائم و زندگی در کانادا به کار احتیاج دارید. کار در طول دوران تحصیل، رزومه ای عالی برای تان می سازد. جالب است لدانید که کارفرمایان کانادایی، تجربه کاری کانادا را به تجربه کاری در کشور های دیگر ترجیح می دهند؛ بنابراین اگر چنین قصدی دارید، بهتر است در طول دوران تحصیل در پی کار باشید یا برنامه ای برای دریافت ویزای کار کانادا پس از فارغ التحصیل شدن در نظر داشته باشید.

از هزینه ها تحصیل در کانادا نهراسید

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که بیشتر افراد به هنگام انتخاب کشور مقصد برای تحصیل به آن توجه ویژه دارند، هزینه های تحصیل در آن کشور است. کشور کانادا جزو کشور هایی است که هزینه زندگی در آن به نسبت کشور هایی مانند ایالات متحده و انگلستان بسیار پایین تر است. هزینه های زندگی دانشجویی و تحصیل در کانادا به نسبت کیفیت آموزش و پرورش و استانداردهای زندگی در این کشور مناسب است. در نتیجه کانادا عمدتا انتخاب اول دانشجویان بین المللی جهت ادامه تحصیل در کالج ها یا دانشگاه ها است.

شاید هزینه های تحصیل در کانادا از کشورهای اروپایی مانند آلمان، ایتالیا، کشورهای اسکاندیناوی، هلند و… بسیار باشد اما نکته بسیار امیدوار نماینده ای در خصوص کانادا وجود دارد که در خصوص بسیاری از کشورهای اروپایی صدق نمی نماید و آن هم این است که دانشجویی که در کانادا درس می خواند می تواند همزمان با تحصیل به مدت 20 ساعت در هفته خارج از دانشگاه نیز کار کند و بعلاوه وی می تواند در تعطیلات تابستان و بین ترم ها نیز تمام وقت کار کند. به همین دلیل هرگز اجازه ندهید که دغدغه های اقتصادی در این زمینه، سد راه شما شوند.

منبع: کجارو / پارسی کانادا
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1289

به "آغاز زندگی تازه با تحصیل در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز زندگی تازه با تحصیل در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید