پلمب 440 واحد تاسیسات گردشگری لرستان در ایام شیوع ویروس کرونا

به گزارش بازی های فکری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از پلمب 440 واحد تاسیسات گردشگری در ایام شیوع ویروس کرونا در لرستان اطلاع داد.

پلمب 440 واحد تاسیسات گردشگری لرستان در ایام شیوع ویروس کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سید امین قاسمی امروز سه شنبه 17 تیرماه با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و به منظور الزام تعطیلی اماکن عمومی و تاسیسات گردشگری، طی سه ماهه اول امسال 440 واحد تاسیسات گردشگری که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند، پلمب شدند.

قاسمی گفت: در این مدت تعداد هزار و 946 مورد تاسیسات گردشگری مورد اخطار و تذکر قرار گرفته و 584 مورد نیز تعطیل شده اند.

او با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال 3هزار و 947 بازدید از مراکز تفریحی و تاسیسات گردشگری استان اجرا شده، اضافه نمود: در این مدت تعداد 82 شکایت نیز آنالیز شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سلامت مردم و گردشگران را در اولویت برنامه های این اداره کل دانست و افزود: با توجه به اینکه لرستان در شرایط قرمز یا هشدار واقع شده است تا اطلاع ثانوی همه مراکز تفریحی و تاسیسات گردشگری تعطیل هستند و عملیات گشت، پایش و نظارت بر اماکن مذکور و همچنین الزام رعایت پروتکل های بهداشتی یا رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 436

به "پلمب 440 واحد تاسیسات گردشگری لرستان در ایام شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 440 واحد تاسیسات گردشگری لرستان در ایام شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید