انتشار فراخوان چهارمین جشنواره موسیقی امیرجاهد

به گزارش بازی های فکری، ستاد برگزاری جشنواره موسیقی امیرجاهد فراخوان چهارمین دوره این رویداد موسیقایی را منتشر کرد.

انتشار فراخوان چهارمین جشنواره موسیقی امیرجاهد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره، فراخوان چهارمین جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد منتشر شد و متقاضیان تا 30 دی ماه امسال فرصت دارند با مطالعه آیین نامه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مهدی مساح بیدگلی دبیر اجرایی جشنواره با اعلام این خبر گفت: پس از آنالیز آثار و اعلام نتایج اولیه در بهمن ماه 1400 در نظر داریم اجرای صحنه ای پذیرفته شدگان نهایی در حضور هیات داوران را اسفند ماه امسال برگزار کنیم.

دبیر اجرایی جشنواره بیان نمود: این جشنواره با همکاری خانه موسیقی ایران و خانه موزه دکتر تعیین و محمدعلی امیرجاهد در 2 شاخه موسیقی سنتی (دونوازی- اجرای گروهی - آواز) و موسیقی کلاسیک (دونوازی- اجرای گروهی - آواز) در رده های سنی الف (7 تا 14 سال)، ب (15 تا 22 سال)، ج (23 تا 30 سال) برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: متقاضیان با مطالعه آئین نامه و فراخوان جشنواره در سامانه خانه موسیقی ایران و سامانه خانه موزه دکتر تعیین و استاد امیرجاهد می توانند نسبت به تکمیل فرم و ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره تا سی دیماه امسال اقدام نمایند.

بیدگلی در سرانجام گفت: سومین دوره جشنواره امیرجاهد باتوجه به شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد و در نهایت به 2 صورت آنلاین (ویژه پذیرفته شدگان شهرستانی) و حضوری (ویژه پذیرفته شدگان تهرانی) در تیر ماه امسال برگزار گردید اما امیدواریم باتوجه به واکسیناسیون سراسری کرونا، دوره چهارم جشنواره همانند دوره های اول و دوم به صورت حضوری برگزار گردد.

برای مشاهده فراخوان چهارمین جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1109

به "انتشار فراخوان چهارمین جشنواره موسیقی امیرجاهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار فراخوان چهارمین جشنواره موسیقی امیرجاهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید