وزیر کار: کشاورزی و دریا محور اساسی توسعه گلستان است

به گزارش بازی های فکری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کشاورزی و دریا محور اساسی توسعه گلستان است که باید با ایجاد شرکت های تعاونی از این منابع بیش از پیش استفاده کرد.

وزیر کار: کشاورزی و دریا محور اساسی توسعه گلستان است

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، محمد شریعتمداری روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گلستان گفت: تعاونی ها به دلیل برخورداری از زمینه گسترده فعالیت یکی از محورهای اصلی اقتصاد در دنیا هستند.

وی اظهار داشت: ایجاد تعاونی اگر تبدیل به فکر و اندیشه و اقتصاد شود مهم و ارزشمند بوده و نتایج ماندگاری برجای خواهد گذاشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان هم در این جلسه گفت: 46.5 درصد از جمعیت استان روستایی هستند و گلستان جزو سه استان اول کشور از لحاظ جمعیت روستایی است.

سعید مازندرانی گفت: گلستان 604 هزار نفر جمعیت فعال دارد که از این تعداد 67 هزار نفر بیکار مطلق هستند.

به گفته وی جمعیت شاغل گلستان 518 هزار نفر و نرخ بیکاری استان 9.3 درصد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: سهم استان از اشتغال امسال 30 هزار نفر بود که تا به امروز برای 26 هزار و 246 نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه اسحاق دنیاگیری معاون اول رییس جمهوری و تعدادی از وزرا و معاونان برای شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی صبح امروز شنبه به استان گلستان سفر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1089

به "وزیر کار: کشاورزی و دریا محور اساسی توسعه گلستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کار: کشاورزی و دریا محور اساسی توسعه گلستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید