معین شدن میزبان رویدادهای هوشمند گردشگری

به گزارش بازی های فکری، ایسنا/ براساس سخنان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، میزبان رویدادهای هوشمند گردشگری تعیین شد.

معین شدن میزبان رویدادهای هوشمند گردشگری

داستان چیست؟

سیدمصطفی فاطمی با بیان اینکه همزیستی با کرونا از ضرورت بقای صنعت گردشگری است، اظهار کرد: با توجه به طولانی شدن بحران کرونا نمی توان در خصوص دوران پسا کرونا صبحت کرد، چرا که همچنان درگیر این بحران هستیم و باید همسو با جهان در زمینه همزیستی با این ویروس اقدام کنیم.

وی اضافه نمود: راه چاره سازگاری و همزیستی با کرونا در زمینه گردشگری آموزش و ترویج فعالیت در این حوزه با برخورداری از راه چارههای بهداشتی است.

این مسئول از برگزاری رویدادها به صورت هوشمند در یزد اطلاع داد و گفت: ایجاد محدودیت برای سفر، برگزاری جشنواره ها و رویدادها و حتی بازار راه چاره درستی نیست، بلکه باید سفر هوشمند، جشنواره هوشمند، مراسم های هوشمند و گردشگری و حتی بازار هوشمند را جایگزین کنیم البته این هوشمندسازی و سازگاری نباید با عادی سازی اشتباه گرفته گردد.

فاطمی ترویج و تبلیغ هوشمندسازی رویدادها را در دستور کار استان دانست و گفت: جشنواره ثبت ملی قهوه یزدی اولین رویداد هوشمند گردشگری استان در امسال بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید اما به منظور نهادینه کردن این مسئله با ایجاد تنوع در ساختارها و زیرساخت های برگزاری رویدادهای گردشگری، برنامه ای برای برگزاری چند رویداد در امسال خواهیم داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد ایجاد محدودیت هایی مانند الزام پوشیدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، کاهش ظرفیت بعضی از رویدادها بعضا تا یک چهارم ظرفیت کل را از لازمه های برگزاری رویدادهای گردشگری دانست و از برگزاری رویداد ثبت جهانی یزد حتی به صورت مجازی اطلاع داد.

منبع: همگردی
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 420

به "معین شدن میزبان رویدادهای هوشمند گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین شدن میزبان رویدادهای هوشمند گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید