نمایش ایران در آلمان و چین به صورت مجازی

به گزارش بازی های فکری، ایسنا/ مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از نمایش ایران در آلمان و چین به صورت مجازی اطلاع داد.

نمایش ایران در آلمان و چین به صورت مجازی

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

جریان چیست؟

محمد قاسمی گفت: نشست هم اندیشی شورای سیاست گذاری نمایشگاه های گردشگری خارجی با هدف تصمیم گیری درباره شرکت در نمایشگاه های مجازی نظیر ITB برلین و COTTM چین با حضور نمایندگان تشکل های گردشگری کشور و شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی برگزار گردید. براساس استقبال و آمادگی بخش خصوصی کشور، زمینه لازم برای حضور مجازی فعالان این بخش در نمایشگاه های خارجی پیش رو آنالیز شد.

او اضافه نمود: با توجه به اینکه برگزاری نمایشگاه های مجازی در حوزه گردشگری امری نسبتاً جدید و تازه است، یکی از اقدامات توافق شده برای دستیابی به اهداف مورد نظر، برگزاری وبینار آشنایی با مبانی و نحوه حضور در نمایشگاه های مجازی ویژه متقاضیان حضور در رویدادهای پیش رو و فعالان بخش خصوصی است که به صورت مشترک توسط جامعه تخصصی گردشگری الکترونیک و جامعه تورگردانان ایران برگزار خواهد شد. مقرر است در این وبینار نحوه حضور مؤثر و همچنین امکانات گوناگون و متنوعی که شرکت کنندگان این نوع خاص از نمایشگاه ها می توانند برای معرفی محصولات و ظرفیت های خود از آن بهره بگیرند، به صورت مشروح و کاربردی تبیین و تشریح گردد.

قاسمی با بیان اینکه استعلام از مجری نمایشگاه ITB برلین در مورد امکان مشارکت غرفه داران جمهوری اسلامی ایران در یک فضای مجازی واحد در این رویداد نیز در دستور کار قرار گرفته، یادآور شد: بر این اساس امکان حضور یکپارچه شرکت کنندگان ایرانی در نمایشگاه ITB برلین تحت نام، لوا و برند ملی گردشگری ایران محقق خواهد شد.

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری همچنین از همکاری مستمر وزارت گردشگری، جامعه تخصصی گردشگری الکترونیک و نیز جامعه تورگردانان ایران به منظور اجرای غرفه مجازی ایران و فراهم کردن امکانات موردنیاز برای حضور مجازی فعالان بخش خصوصی در رویدادهای پیش رو اطلاع داد.

او اضافه نمود: بنابر مصوبات شورای سیاست گذاری نمایشگاه های گردشگری خارجی مقرر است تا از تجربه حضور مجازی در رویدادهای بین المللی مورد اشاره، در برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران که در صورت تایید ستاد ملی کرونا در اسفند سال جاری با همکاری و مشارکت انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری ایران برگزار خواهد شد، استفاده گردد و راه اندازی نسخه مجازی نمایشگاه به موازات برگزاری فیزیکی در دستور کار قرار گیرد.

قاسمی یادآور شد: حضور قوی و منسجم در نمایشگاه های مجازی بین المللی می تواند یکی از اقدامات تضمین کننده رونق گردشگری بین المللی کشور پس از فروکش کردن کرونا باشد، چرا که نه تنها به تداوم ارتباطات کاری و حرفه ای بخش خصوصی گردشگری کشور با همتایان و شرکای تجاری خود یاری شایانی می نماید بلکه باعث می گردد تا نام ایران به عنوان یک مقصد گردشگری برای دوران پساکرونا در خاطره بازار جهانی باقی بماند.

منبع: همگردی
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 708

به "نمایش ایران در آلمان و چین به صورت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش ایران در آلمان و چین به صورت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید