قدردانی یامین پور از عادل فردوسی پور

به گزارش بازی های فکری، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در صفحه توئیتر خود با اشاره به سخنرانی عادل فردوسی پور در مراسم فارغ التحصیلان دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، گفت: به سهم خودم از جناب فردوسی پور سپاسگزارم به خاطر این وطن دوستی نجیبانه در این شرایط سخت.

قدردانی یامین پور از عادل فردوسی پور

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، وحید یامین پور در این توییت با اشاره به جمله عادل فردوسی پور، گزارشگر فوتبال و استاد دانشگاه صنعتی شریف مبنی بر این که هر کدوم از شما (جوانان نخبه) که از ایران میره مثل خنجری است بر قلب من. گفت: به سهم خودم از جناب #فردوسی-پور سپاسگزارم به خاطر این وطن دوستی نجیبانه در این شرایط سخت.

فردوسی پور با حضور در مراسم فارغ التحصیلان دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف گفته است: من همواره یکی از حسرت ها، افسوس ها و ناراحتی هایم رفتن بچه ها به اون ور هست؛ واقعا هر یک نفر که از ایران خارج می شه و می ره انگار خنجری به قلب من زده می شه، خیلی ناراحت می شم و خیلی افسوس می خورم.

این مترجم و مدرس دانشگاه بعلاوه افزوده است: ای کاش شرایطی فراهم بشه که شما ها که جزو نخبگان این مملکت هستید، جامعه الیت (نخبه گرایی هنجاری) مارو شما تشکیل می دید فضا براتون مهیا باشه. می دونم خیلی سخته، می دونم هیچ فرش قرمزی برای هیچکدوم از ما ها هیچوقت پهن نشده و باید کلی موانع رو پشت سر بگذارید، کلی تلاش کنید، تلاش کنید به اون چه که استحقاقشو دارید؛ برسید شاید تو این راستا آدم هایی که احساس کنید در قواره شما نیستند، بالا دست شما باشند، ولی همه این موانع قابل برداشته شدن هستن و من مطمئنم که شما ها با استعداد و نبوغی که دارید میتونید راه خودتون پیدا کنید.

لازم به ذکر است، عادل فردوسی پور (زاده 11 مهر 1353) گزارشگر فوتبال، تهیه کننده، مجری تلویزیونی، صداپیشه، مترجم و از مدرسان زبان انگلیسی در دانشگاه صنعتی شریف است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1408

به "قدردانی یامین پور از عادل فردوسی پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی یامین پور از عادل فردوسی پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید