ستاره فولاد و پیشنهاد مجذوب کننده از جرارد پیکه!

به گزارش بازی های فکری، روبرتو تورس، ستاره اسپانیایی فولاد با خاتمه یافتن لیگ برتر ایران و در بازگشت به اسپانیا با پیشنهاداتی از جرارد پیکه برای حضور در مسابقاتی که به وسیله کاپیتان اسبق بارسلونا شکل گرفته، روبرو شده است.

ستاره فولاد و پیشنهاد مجذوب کننده از جرارد پیکه!

این مسابقات با نام کینگز لیگ یا فوتبال هفت نفره از سال 2022 در بارسلونا اسپانیا به صورت رسمی شروع به کار کرد و به علت حضور پیشکسوتان و اسطوره های فوتبال اسپانیا به شدت محبوب شده است.

تورس در این خصوص می گوید: من هنوز حتی یک بازی کامل کینگز لیگ را دیدن نکرده ام، چون نتوانسته ام. در ایران زمان زیادی داشتم، ولی اینترنت شرایط خوبی نداشت. احتمالاً این لیگ را دوست خواهم داشت، چون هیجان انگیز است.

وی در ادامه گفت: هنگامی که می خواستم اوساسونا را ترک کنم، نگفتم که به کدام تیم می روم و چند روز بعد به ایران رفتم. با این حال دو مرتبه از کینگز لیگ با من تماس گرفتند تا برای این لیگ بازی کنم. آدری برای من در اینستاگرام پیام گذاشت و از طرف دیگر آن ها به من گفتند که ایبای یانوس (استریمر سرشناس اسپانیایی) با اوساسونا تماس گرفته است.

تورس در ادامه حضورش در کینگز لیگ را رد نکرد؛ رقابت هایی که با 12 تیم برگزار می گردد و فصل گذشته آن با قهرمانی ال باریو به سرانجام رسید.

منبع: فرارو
انتشار: 6 خرداد 1402 بروزرسانی: 6 خرداد 1402 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1574

به "ستاره فولاد و پیشنهاد مجذوب کننده از جرارد پیکه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره فولاد و پیشنهاد مجذوب کننده از جرارد پیکه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید