ریکانی: نه پول گرفتیم نه پاداش؛ خوابگاه مان هم منفجر شد

به گزارش بازی های فکری، کاپیتان صنعت نفت آبادان درباره سانحه هفته اخیر و انفجار خوابگاه تیمش توضیحاتی ارائه کرد.

ریکانی: نه پول گرفتیم نه پاداش؛ خوابگاه مان هم منفجر شد

به گزارش خبرنگاران، طالب ریکانی، کاپیتان صنعت نفت آبادان درباره شکست یک بر صفر این تیم مقابل استقلال اظهار کرد: می دانستیم که یک بازی سخت داریم. بازی قبلمان با پرسپولیس هم خیلی سنگین بود. از قبل به ما گفته بودند که بازی سخت است. تمام تلاشمان را کردیم حداقل یک امتیاز را بگیریم. برای سه امتیاز آمده بودیم و برای این هدف جنگیدیم اما نشد. نیمه دوم کاملا در اختیار ما بود اما به مالکیت امتیاز نمی دهند.

او درباره اینکه انتظارات از این تیم بالا رفته است گفت: بالاخره پیروزی در این بازی قسمت نبود. تمام تلاشمان را برای کسب سه امتیاز انجام دادیم. با تمام وجود جنگیدیم ولی نشد. ان شاءالله که هفته بعد مجددا سه امتیاز را بگیریم.

کاپیتان صنعت نفت آبادان درباره اعتراض منصوریان به گرفته نشدن خطای پنالتی تیمش روی رضا جبیره گفت: فکر می کنم بازیکن حریف پای بازیکن ما را زد ولی داور خطا نگرفت. باید کارشناسان نظر دهند. ما دخالت نمی کنیم.

ریکانی درباره عصبانیت منصوریان و ناراحتی از فرهاد مجیدی گفت: من از این اتفاق خبر ندارم اما به خاطر باخت ناراحت بود. یک هفته کار نموده بودیم. به ما گفته بود چطور دفاع کنیم و یک لحظه غفلت کردیم و گل خوردیم. به خودمان آمدیم ولی نتوانستیم نتیجه لازم را ببریم.

وی با اشاره به پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان این تیم در فصل جاری گفت: تنها تیمی هستیم که 30 درصد از مطالبات خودمان را در این فصل گرفتیم و پاداشی هم نداشتیم. خوابگاه ما هم منفجر شد و خدا را شکر اتفاق بدی رخ نداد. ان شاءالله در بازی بعد این باخت را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1391

به "ریکانی: نه پول گرفتیم نه پاداش؛ خوابگاه مان هم منفجر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریکانی: نه پول گرفتیم نه پاداش؛ خوابگاه مان هم منفجر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید