طرفداران استقلال از مجیدی حمایت کنند، افتخار می کنم سرمربی سپاهان هستم

به گزارش بازی های فکری، سرمربی تیم سپاهان گفت: به سپاهان تعهد دارم و افتخار می کنم سرمربی این هستم و از هواداران استقلال می خواهم از فرهاد مجیدی حمایت کنند.

طرفداران استقلال از مجیدی حمایت کنند، افتخار می کنم سرمربی سپاهان هستم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، امیر قلعه نویی اظهار کرد: مدافعان سلامت واقعاً ایثار می کنند و باید اسامی تک تک آن ها را در تاریخ بنویسند. آن ها از خانواده و جانشان گذشتند و باید دستشان را ببوسیم. به خاطر خانواده و سلامت جامعه باید خیلی از مسائل را رعایت کنیم که این اتفاق نمی افتد. امیدوارم زودتر این ویروس لعنتی از بین ببرد.

وی درباره نتایج قابل قبول در این فصل از فوتبال ایران و اینکه سپاهان در آستانه هزار امتیازی شدن است، عنوان کرد: این آمار را هر سال داشتیم. ما دشمنان قسم خورده داریم و نمی دانیم چرا برخی رفتارها را می کنند. تیم ما در هر بازی 5.83 موقعیت ایجاد کرده و تیمی است که رتبه دوم گلزنی را دارد. در استفاده از فرصت ها تیم ششم جدول هستیم. تیم اول لیگ در ایجاد موقعیت و موقعیت ندادن به تیم حریف هستیم. دوستان محبت دارند و شاید از بخل و حسادتشان برخی از کارها را انجام می دهند.

سرمربی تیم سپاهان که با برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد، درباره مذاکره ای که با فدراسیون فوتبال برای جانشینی مارک ویلموتس در تیم ملی انجام داد، شرح داد: جا دارد از آقای علی نژاد و بهاروند تشکر کنم. داستان تیم ملی تمام شده و چندین جلسه درباره این موضوع داشتیم. من 13 سال ریاضت کشیدم که چیزی را ثابت کنم که خدا را شکر ثابت کردم.

وی اضافه کرد: در سال 2006 به ناحق من را دادگاهی کردند. آن زمان تیم ملی شرایط خوبی نداشت و رئیس فدراسیون نداشتیم. ما آن زمان به تیم ملی کمک کردیم ولی ما را دادگاهی کردند. من 13 سال زحمت کشیدم که دوباره این شانس را پیدا کنم. لطف خدا شامل حال من شد ولی من تعهدی به باشگاه سپاهان داشتم. تیم سپاهان باشگاه بزرگی است و همه مربیان آرزوی حضور در این مجموعه را دارند. ما سپاهانی را تحویل گرفتیم که برای چند سال شرایط خوبی نداشت. ما به خاطر مردم ایثار کردیم و ذوب آهن که دوم شد را رها کردیم و به سپاهان آمدیم تا شرایط را درست کنیم.

قلعه نویی تأکید کرد: سپاهانی را گرفتیم که 40 درصد بودجه کمتر نسبت به استقلال و پرسپولیس دارد و حمایت هایی مثل استقلال و پرسپولیس ندارد. ما سه کار مهم برای سپاهان انجام دادیم؛ راهی که گم کرده بودیم را پیدا کردیم، آرامش را به این تیم بازگرداندیم و از همه مهم تر تیمی درست کردیم که حداقل 3-4 سال تاریخ مصرف دارد. من 13 سال برای حضور دوباره در تیم ملی زحمت کشیدم اما به خاطر سپاهان و تعهدی که به آن ها داشتم قید حضور در تیم ملی را زدم.

وی در خصوص احتمال بازگشت به استقلال بیان نمود: من از همین جا به آقای فرهاد مجیدی سلام می رسانم. فرهاد یکی از سرمایه های فوتبال ایران است. همان طور که سال 2006 برانکو یک سری تجارب در اختیار من قرار داد، من هم در هتل اوین یک سری تجارب در اختیار فرهاد گذاشتم. اولاً اینکه فرهاد باید آرامش بیشتری داشته باشد چون شرایط مربیگری با بازی کردن فرق می کند. فرهاد سرمایه است و باید تلاش کند.

قلعه نویی اضافه کرد: بنده تا زمانی که در سپاهان مسئولیت دارم، تمام فکر و ذکرم برای این تیم است. قبلاً هم نیم فصل به من پیشنهادهایی دادند اما به خاطر مسئولیتی که داشتم آن ها را رد کردم. از هواداران استقلال می خواهم که از فرهاد حمایت کنند. این نصیحت برادرانه ای بود که برای فرهاد و هواداران استقلال دارم. من افتخار می کنم که سرمربی سپاهان هستم و تمام مربیان ایران آرزوی حضور در این تیم را دارند.

سرمربی تیم سپاهان درباره شیوع بیشتر ویروس کرونا و برگزاری لیگ برتر گفت: من سه هفته پیش در رادیو ایران مصاحبه کردم و همه این موضوعات را گفتم اما چون برخی سلامت جامعه برایشان مهم نیست، لیگ را برگزار کردند. سلامت جامعه و شرایط اقتصادی جامعه از همه مهم تر است و از دولت می خواهیم که فکری به حال آن بکند.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 421

به "طرفداران استقلال از مجیدی حمایت کنند، افتخار می کنم سرمربی سپاهان هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران استقلال از مجیدی حمایت کنند، افتخار می کنم سرمربی سپاهان هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید