بازسازی منزل: رحیمی مظفری: لوکوموتیو فرسوده صنعت نفت احتیاج به بازسازی دارد

به گزارش بازی های فکری، خبرنگاران - عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: تعمیر و به روزسانی تجهیزات نفتی به معنای هزینه کرد نیست بلکه به معنای سرمایه گذاری جهت دستیابی به ثروت بیشتر است.

بازسازی منزل: رحیمی مظفری: لوکوموتیو فرسوده صنعت نفت احتیاج به بازسازی دارد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت بر ضرورت به روزرسانی تاسیسات نفتی تاکید نمود و گفت: یکی از بزرگترین دغدغه های کمیسیون انرژی در حوزه انرژی، آینده صنعت نفت است چراکه حدود 100 سال از عمر این صنعت می گذرد و عمر بعضی از تاسیسات آن به50 تا 100 سال می رسد.بازسازی ها به صورت بسیار محدود بوده است ولذا این تشکیلات فرسوده نمی تواند بازده خوبی داشته باشند این در حالی که صنعت نفت همانند گاو شیردهی دیده می گردد که باید مدام آن را دوشید به همین علت سهم 14 و نیم درصدی وزراتخانه نفت به درستی داده نمی گردد.

نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعمیر و به روزسانی تجهیزات نفتی به معنای هزینه کرد نیست بلکه به معنای سرمایه گذاری جهت دستیابی به ثروت بیشتر است، اضافه کرد: اگر این سرمایه گذاری ها انجام نگردد ضرر چند ده برابری در آینده برای کشور خواهد داشت.

وی معتقد است اگر سهم وزارت نفت از قانون بودجه به طور کامل رداخت نگردد و این وزارتخانه را از حاشیه های سیاسی دور نکنیم، بعلاوه جلوی رفتارهای سلیقه ای گرفته نگردد، خسران و زیانی که در آینده از این بی توجهی خواهیم دید بسیار بالا خواهد بود.

رحیمی مظفری شرح داد: اگر صنعت نفت به روزرسانی نگردد علاوه بر آنکه نمی توان به ازدیاد برداشت نفت و توسعه صنایع پایین دستی رسید بلکه بسیاری از تاسیسات به مرور از رده خارج خواهند شد اما با سرمایه گذاری در این حوزه می توان علاوه بر ایجاد اشتغال، ارزآوری و ارزش اضافه کرده بیشتری را بدست آورد.

این نماینده مجلس گفت: اگر از فرصت های در اختیار به درستی استفاده نگردد، همین فرصت ها تبدیل به تهدیدهایی در حوزه امنیت مالی کشور شده و جایگاه ایران در حوزه انرژی میان کشورهای دنیا متزلزل خواهد شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ما با نفت کشور را آباد کردیم اما برای خود آن هزینه نمی کنیم در حالی که لوکوموتیو فرسوده صنعت نفت احتیاج به بازسازی و به روزرسانی دارد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1303

به "بازسازی منزل: رحیمی مظفری: لوکوموتیو فرسوده صنعت نفت احتیاج به بازسازی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: رحیمی مظفری: لوکوموتیو فرسوده صنعت نفت احتیاج به بازسازی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید