ربیعی: مقابل فولاد تشنه پیروزی بودیم، یک پنالتی هم برای ما نگرفته اند

به گزارش بازی های فکری، سرمربی مس رفسنجان با ابراز خرسندی از فزونی مقابل فولاد خوزستان گفت که تیمش در این بازی تشنه پیروزی بوده است.

ربیعی: مقابل فولاد تشنه پیروزی بودیم، یک پنالتی هم برای ما نگرفته اند

به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی پس از پیروزی 2 بر یک مس رفسنجان مقابل فولاد خوزستان گفت: از صمیم قلب به نکونام خسته نباشید و خداقوت می گویم که برای من بسیار بااحترام و باارزش است. دستیاران او یعنی هاشمی نسب، رجبی، غبیشاوی و علوی هم جزو مفاخر ورزش کشور هستند و به آنها و مجموعه وزین و مدیریت فولاد خسته نباشید می گویم. به مجموعه مس رفسنجان هم خداقوت و خسته نباشید جانانه می گویم که در این یک ماه و نیم و پس از ملاقات با سپاهان، روزهای سختی را سپری کردند و تشنه پیروزی بودند.

وی در ادامه توضیح داد: این پیروزی را به همه مردم شریف و نجیب رفسنجان که در روزهای سخت یاور ما بودند و هم به کارگران بزرگ مجموعه مس و شرکت معظم مس به خاطر حمایت بی شائبه از باشگاه تقدیم می کنم. یکی از ملاقاتهای باکیفیت خود را در نیم فصل دوم ارائه کردیم، خصوصاً در نیمه دوم. در نیمه اول خوب بودیم و یک اشتباه و غفلت داشتیم. با اینکه مقابل پرسپولیس هم یک غفلت کردیم، مقابل فولاد هم با یک غفلت ساده گل خوردیم و تیم ما شوکه شد. چون بازی را تا دقیقه 9 به خوبی پیش می بردیم.

سرمربی مس با تمجید از شاگردان جواد نکونام گفت: فولاد هم قدرتمند است و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود. حریف بسیار باتجربه است و لایه های خوبی در دفاع داشت. آنها در ضدحملات فوق العاده خطرناک بود و با تدابیر و زحمات بچه ها، موقعیتی به فولاد ندادیم. هر چه بازی پیش رفت، فشار را مضاعف کردیم تا گل تساوی را بزنیم. این عطش و حس خواستن ما در سال گذشته باعث شد پیروز شویم و همین حالت را تجربه کردیم. از بچه ها به خاطر وحدت و صرف فعل خواستن تشکر می کنم.

مردم شریف و نجیب رفسنجان باید به این بازیکنان ببالند. ربیعی ضمن بیان این جمله اعلام نمود: تیم سال اول حضور در لیگ برتر را تجربه می نماید، اما در بعضی ملاقاتها بدشانسی آوردیم. امیدوارم با کیفیت و نتیجه تیمی مس رفسنجان که نخستین سال بازی در لیگ برتر را تجربه می نماید، مهر و محبت همه مردم شهر و استان کرمان را جوابگو بوده باشیم. از بازیکنان تشکر می کنم که قول این پیروزی را داده بودند و به قول خود عمل کردند.

وی با اشاره به دوران سخت شاگردانش گفت: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و خصوصاً بعد از شکست مقابل سپاهان تحت فشار بودیم. بچه های تیم بازگشت خوبی داشتند و امیدوارم فصل را با همین درایت و تدبیر تمام کنیم تا به قول خود به مردم و مسئولان رفسنجان عمل نموده باشم. کار بسیار سختی انجام دادیم و برای صعود به لیگ برتر، پروژه سه ساله را یک ساله تمام کردیم. امیدوارم خدا ما را شامل لطفش کند.

سرمربی مس رفسنجان با ستایش از بازیکنان تعویضی این تیم گفت: از مهدی کیانی، آذرباد، انصاری و آشوری که در طی مسابقه به زمین آمدند، تشکر می کنم. ما به ازای ورود هر بازیکن، برنامه تیم را تغییر دادیم تا به نتیجه رسیدیم. خودمان را از فشار خارج کردیم و حالا باید خود را جمع و جور کنیم. روز 15 تیر ملاقات بسیار مهمی مقابل ماشین سازی داریم که بازیکنان باید سریعاً ریکاوری نمایند. پرونده ملاقات با فولاد بسته شد و بازیکنان امشب هم حق خوشحالی ندارند. باید مهیای ملاقات مقابل ماشین سازی شویم.

ربیعی در خصوص قضاوت محمدرضا تارخ گفت: پس از گل هفته گذشته پرسپولیس از من درباره داوری بازی سوال شد که گفتم صحبت نمی کنم. امروز صحنه های زیادی در محوطه جریمه رخ داد. مس رفسنجان تنها تیم لیگ برتر است که طی 25 ملاقات لیگ و یک بازی جام حذفی، هیچ پنالتی به سودش اعلام نشده است. چند هفته پیش یک مربی گفت 20 هفته است برای تیمش پنالتی نگرفته اند. من در بعضی صحنه ها با داور کاملاً اختلاف نظر داشتم و بعضی صحنه ها باید بهتر اداره می شد.

وی با اشاره به وقفه های فراوانی که در مسابقه به وجود آمد، توضیح داد: بازی در دقایقی، 8 یا 9 دقیقه وقفه داشت که بازگرداندن ریتم بازی پس از هشت دقیقه خیلی سخت است. محمدرضا تارخ از مربیان جوان ماست و سال ها او را در لیگ یک و لیگ برتر می شناسم. تارخ بر اتفاقات مسلط است، دوندگی زیاد و دید خوبی دارد. امیدوارم من اشتباه نموده باشم، اما فکر می کنم او می توانست یک پنالتی روی فراز امامعلی بگیرد.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص اینکه مهدی هاشمی نسب گفته بود داوری به سود مس بوده است، اعلام نمود: فکر نکنم اتفاق خاصی اتفاق افتاده باشد و به نظرم داور باید یک یا دو پنالتی به سود مس رفسنجان اعلام می کرد. برای هاشمی نسب و نکونام احترام زیادی قائل هستم و ارتباط بسیار محترمانه ای میان کادر فنی دو تیم وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1037

به "ربیعی: مقابل فولاد تشنه پیروزی بودیم، یک پنالتی هم برای ما نگرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: مقابل فولاد تشنه پیروزی بودیم، یک پنالتی هم برای ما نگرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید