درخشش نوردکاران مجتمع فولاد صنعت بناب در سال ثبت رکوردها

به گزارش بازی های فکری، مجتمع فولاد صنعت بناب سال جاری با فراوری بیش از 800 هزارتن محصولات فولادی افزایش 68 درصدی فراوری ، 300 درصدی صادرات، سال جاری دست برتر در بازار های داخلی و خارجی را با ارائه محصولی کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی داشته است.

درخشش نوردکاران مجتمع فولاد صنعت بناب در سال ثبت رکوردها

درخشش نوردکاران مجتمع فولاد صنعت بناب در سال ثبت رکوردها

به گزارش خبرنگاران آذربایجان شرقی، بلند همتان و فولاد مردان این شرکت که سال جاری را با ثبت رکوردهای مکرر در خطوط ذوب و نورد برای این مجتمع به سال ثبت رکوردها مبدل نموده اند، خوش درخشیدند و این بار در خطوط نورد رکورد جدید فراوری روزانه را به ثبت رساندند.

مجموع فراوری روزانه خطوط نورد، روز یکشنبه 17 اسفندماه حدود 2620 تن بدون ضایعات و توقفات صورت پذیرفته و این رکورد از بدو تاسیس مجتمع تا به امروز تحقق نیافته بود و رکورد قبلی روزانه 2500 تون بود که در 30 شهریور ماه سال جاری ثبت شده بود.

مجتمع فولاد صنعت بناب سال جاری با فراوری بیش از 800 هزارتن محصولات فولادی افزایش 68 درصدی فراوری ، 300 درصدی صادرات، سال جاری دست برتر در بازار های داخلی و خارجی را با ارائه محصولی کیفی و مطابق با استانداردهای جهانی داشته است.

شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از دو واحد فولادسازی توان فراوری شمش به میزان 600 هزارتن در سال و در خطوط متعدد نورد قابلیت فراوری میلگرد از سایز 8 الی 32 در گرید های مختلف با ظرفیت یک میلیون و 950 هزار تن در سال را داراست.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 900

به "درخشش نوردکاران مجتمع فولاد صنعت بناب در سال ثبت رکوردها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش نوردکاران مجتمع فولاد صنعت بناب در سال ثبت رکوردها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید