دبیر: هدف اصلی کشتی آزاد و فرنگی کسب مدال در المپیک است

به گزارش بازی های فکری، تهران (پانا) - نشست مدیران فدراسیون کشتی، صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون کشتی و حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران بعنوان مهمان، برگزار گردید.

دبیر: هدف اصلی کشتی آزاد و فرنگی کسب مدال در المپیک است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این نشست علیرضا دبیر با اشاره به اینکه حسن رنگرز یکی از مدیران کاربلد و بزرگان کشتی فرنگی ایران است و حقش کسب مدال طلا در المپیک بود گفت: رنگرز کارش را بلد است و تا زمانی که در فدراسیون کشتی در کنار ما بود مانند یک برادر به ما یاری کرد و آرزو می کنم با توانایی های زیادی که در رنگرز وجود دارد شاهد حضورش در مدیریت های کلان تر باشیم.

در ادامه حسن رنگرز گفت: خودم را مکلف می دانم که به کشتی خدمت کنم و از اینکه این امکان میسر بود که مدت زمانی را در خدمت کشتی باشم خوشحالم.

وی ادامه داد: از نزدیک با این فدراسیون کار کردم و می دانم با چه ذهنیت و نیتی به دنبال کوشش و کار برای اعتلای کشتی کشور است.

قهرمان کشتی فرنگی جهان توضیح داد: اکنون که از کشتی فاصله گرفته ام و در فضای دیگر مشغول به کار هستم می بینم که فدراسیون فضایی که در کشتی ایجاد نموده است منحصر به فرد است.

وی ادامه داد: به دلیل شیوع کرونا حجم کار حجم کارهای اجرایی پایین آمده، اما فدراسیون کشتی با کوششی که انجام داده پیروز شد رقابت های لیگ را با گردش اقتصادی مناسب، رقابت های انتخابی را با کیفیت بالا و اردوهای تیم های ملی را برگزار کند، ضمن اینکه رئیس فدراسیون با حضور در شهرستان ها در شرایط شیوع کرونا خطر می نماید و با جلسات بسیار فشرده سعی در راه انداختن چرخ کشتی کشور دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تأکید کرد: قطعا قطاری که در حال حرکت است را سنگ می زنند و از فدراسیون می خواهم بدون توجه به غرض ورزی ها همینطور پرکوشش و با برنامه به کار خود ادامه دهد.

علیرضا دبیر در ادامه در جلسه مدیران گفت: همه کمیته ها باید بدانند کاری که در فدراسیون انجام می گردد کار یک شخص نیست بلکه کار همه اعضای فدراسیون است و از این به بعد هم لطف کنید هرکاری که انجام می گردد به نام فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی ادامه داد: در کشتی فرد نداریم و کار باید با خرد جمعی و همکاری گروهی پیش برود و از هیأت های کشتی هم می خواهم که همانطور که با رئیس اداره ورزش و جوانان جلسه می گذارند، با حضور در شهرستان ها با مسئولین ارشد شهری و استانی همچون استاندار، نمایندگان مجلس، فرماندار، شهردار و سایر نهادهای دولتی و غیر دولیتی جلسه بگذارند و کارهایشان خروجی داشته باشد و مدیر عملیاتی باشند.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به برنامه سند راهبردی فدراسیون کشتی توضیح داد: یک کارگروه در فدراسیون تشکیل گردد و در راستای برنامه راهبردی فدراسیون کشتی، برنامه های هر کمیته را به صورت تعیین تهیه و به آن ها ابلاغ کند.

وی ادامه داد: ضمن حفظ مسائل اخلاقی اولویت فدراسیون کشتی کسب مدال طلای المپیک در کشتی آزاد و فرنگی است و سایر موارد در اولویت های بعدی هستند.

دبیر با اشاره به اینکه جهان به سمت دولت الکترونیک پیش می رود گفت: در کشتی فعالیت ها به صورت سنتی انجام می گردد این اصلا خوب نیست و باعث کند شدن کار می گردد، قطعا باید فدراسیون تا چند ماه آینده آیتی محور گردد و همه چیز به صورت شفاف و تعیین در معرض دید همگان قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه باید تمامی اطلاعات مربیان و داوران فعال بر روی بستر فضای مجازی مورد مشاهده و آنالیز باشد توضیح داد: باید بدانیم که چه کسانی در کشتی در حال فعالیت هستند و چه کسانی از اسم آن استفاده می نمایند.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه بحث مربیان در کشتی بسیار حائز اهمیت است گفت: کلاس های مربیگری خط قرمز من است، انستیتو کشتی باید شرایطی را فراهم کند تا مربیان با هزینه پایین در این کلاس ها شرکت نمایند اما سطح کلاس ها بسیار بالا و پربار باشد. رک بگویم نباید با دریافت پول مدرک مربیگری بدهیم و نباید از این راه به دنبال درآمدزایی باشیم.

وی در خاتمه گفت: در حال حاضر اولویت ما انستیتو کشتی است چراکه جمع آوری اطلاعات مربیان و داوران و کسانی که در کشتی فعالیت مؤثر دارند برای ما و مجموعه فدراسیون کشتی حائز اهمیت است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 780

به "دبیر: هدف اصلی کشتی آزاد و فرنگی کسب مدال در المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: هدف اصلی کشتی آزاد و فرنگی کسب مدال در المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید