دادستانی فرانسه: حادثه چاقوکشی در پاریس مرتبط به داعش بود

به گزارش بازی های فکری، دادستان متخصص مسائل مقابله با تروریسم در فرانسه گفته یکی از افراد دستگیر شده در حادثه چاقوکشی شامگاه آدینه در پاریس با یکی از اعضای داعش رابطه خویشاوندی داشته است.

دادستانی فرانسه: حادثه چاقوکشی در پاریس مرتبط به داعش بود

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، دادستان متخصص مسائل مقابله با تروریسم در فرانسه گفته یکی از افراد دستگیر شده در حادثه چاقوکشی شامگاه آدینه در پاریس با یکی از اعضای داعش رابطه خویشاوندی داشته است.

به نوشته خبر گزاری اسپوتنیک، به گفته این دادستان فرانسوی، مظنون دستگیر شده یک خواهر ناتنی داشته که یکی از اعضای گروهک تروریستی داعش بوده است.

این دادستان که در یک کنفرانس خبری صحبت می کرد تأیید نموده این مظنون که به گفته پلیس فرانسه 18 سال سن و ریشه چِچنی داشته، در شهر مسکو روسیه به جهان آمده است.

این در حالی است که سفارت روسیه در فرانسه گفته، مظنون این حادثه به مدت 12 سال در فرانسه زندگی نموده است.

پلیس فرانسه شامگاه آدینه از یک حمله با سلاح سرد در شهر پاریس، پایتخت این کشور اطلاع داد.

به گفته پلیس فرانسه، یک مهاجم ناشناس با چاقو به یک نفر در حومه پاریس حمله نموده و وی را به قتل رسانده است. نیرو های پلیس برای متوقف کردن فرد مهاجم، به او شلیک نموده اند.

گفته می گردد فرد مهاجم به مقتول از ناحیه سر حمله نموده و او پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت نموده است. برخی گزارش ها حاکی است مهاجم سر قربانی را از بدن جدا نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 536

به "دادستانی فرانسه: حادثه چاقوکشی در پاریس مرتبط به داعش بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادستانی فرانسه: حادثه چاقوکشی در پاریس مرتبط به داعش بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید