حضور 73 درصدی کلاس اول و دومی ها در مدارس خراسان جنوبی

به گزارش بازی های فکری، تهران (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت که 73 درصد دانش آموزان پایه های اول و دومی استان در کلاس های درس مدارس با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی به صورت کاملاً اختیاری حضور پیدا کردند.

حضور 73 درصدی کلاس اول و دومی ها در مدارس خراسان جنوبی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، محمدعلی واقعی اظهار کرد: علاوه بر این بیش از 47 درصد هنرجویان هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای که کار عملی دارند در هنرستان های استان حضور پیدا کردند.

وی، سلامت دانش آموزان و فرهنگیان را خط قرمز آموزش وپرورش در خراسان جنوبی دانست و ادامه داد: تمامی نکات ایمنی و بهداشتی با وسواس خاصی توسط مدیران مدارس استان مدنظر قرارگرفته و کلاس ها با حداکثر 10 دانش آموز در هرروز و با رعیت کامل فاصل گذاری های اجتماعی تشکیل می شوند.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی، بابیان این که فضای آموزشی و اداری مدارس قبل، حین و پس از حضور دانش آموزان و مدارس در محیط مدرسه کاملاً ضدعفونی می شوند، اعلام نمود: آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیل حاضر به شرکت در کلاس های حضوری نیستند، می توانند مطالب آموزشی را از رسانه ملی و شبکه شاد دریافت کنند.

وی بابیان این که در دوره ابتدایی بیشترین آمار حضور مربوط به شهرستان زیرکوه است، یادآور شد: هنرآموزان شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش و فنی و حرفه ای هنرستان های شهرستان بشرویه نیز بیشترین حضور را در دروس عملی و شایستگی های فنی داشتند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 775

به "حضور 73 درصدی کلاس اول و دومی ها در مدارس خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 73 درصدی کلاس اول و دومی ها در مدارس خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید