ایکس باکس گیم پس به زودی میزبان دموی بازی های مختلف خواهد بود

به گزارش بازی های فکری، در حال حاضر گیم پس (Game Pass) را می توان برترین سیستم اشتراکی دنیای گیمینگ دانست. این اشتراک به شما قابلیت دسترسی به عناوین بسیار زیادی را می دهد. مایکروسافت نیز به طور دائم در کوشش است تا این سیستم را توسعه دهد. حال این غول دنیای تکنولوژی یک پروژه نو را معرفی نموده است. نام این پروژه مورکرافت (Moorcroft) بوده و به شما قابلیت اجرای دمو (Demo) عناوین مختلف را روی گیم پس ارائه خواهد نمود.

ایکس باکس گیم پس به زودی میزبان دموی بازی های مختلف خواهد بود

دمو یا نمونه یک بازی در اصل نسخه محدود شده آن است. به این معنا که شما تنها به چند مرحله و میزان کمی از عنوان مورد نظر دسترسی خواهید داشت. در دوران پاندمی این نمونه ها بیشتر به صورت مجازی شدند و معنای اصلی خود را از دست دادند. در اصل دمو برای نشان دادن یک بازی به رسانه کلیدی بوده و بسیار اهمیت دارد.

حال طبق چیزی که اعلام شده مایکروسافت میخواهد با عرضه چنین چیزی تجربه حضوری مراسم های گیمینگ را بازگرداند. به علت اینکه این نسخه های دمو بیشتر در مراسم هایی مثل E3 نمایش داده می شدند. سارا باند (Sarah Bond)، مدیر بخش اکو سیستم مایکروسافت، در این مورد گفت:

به طور کلی ساخت دمو برای شرکت زمان بر و سخت است. همینطور اینکه از لحاظ اقتصادی هم چندان به صرفه نیست. حال مایکروسافت اعلام نموده که اگر یک شرکت حاضر باشد چنین کاری را انجام دهد، از آن پشتیبانی اقتصادی خواهد نمود. البته در حال حاضر این پروژه در داخل مایکروسافت است. طبق چیزی که اعلام شده تمرکز اصلی مورکرافت روی بازی سازان مستقل و کوچک خواهد بود. البته پیروزیت عناوین و یاری اقتصادی مایکروسافت به عملکرد نسخه دمو نیز بستگی دارد.

در حال حاضر مایکروسافت کوشش بسیاری نموده تا گیم پس را به سیستم اشتراکی برتر تبدیل کند و پیروز هم عمل نموده است. این اشتراک به طور دائم در حال پیشرفت بوده و موارد مختلفی به آن افزوده می گردد. پروژه مورکرافت نیز یک قدم دیگر در همین زمینه است. حال باید دید که برنامه بعدی مایکروسافت برای این سیستم دوست داشتنی چه خواهد بود.

منبع: TheVerge.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1419

به "ایکس باکس گیم پس به زودی میزبان دموی بازی های مختلف خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکس باکس گیم پس به زودی میزبان دموی بازی های مختلف خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید