مدل مقرون به صرفه تر دسته الیت ایکس باکس معرفی گردید؛ همان دسته بدون لوازم جانبی

به گزارش بازی های فکری، در سال 2015 مایکروسافت اولین دسته الیت (Elite Controller) ایکس باکس را معرفی کرد. شاخصه اصلی این دسته دکمه های بیشتر و قابلیت تغییر قسمت های مختلف آن بود. چیزی که باعث شد دسته الیت با تمامی مواردی که در بازار موجود است تفاوت داشته باشد. مایکروسافت تصمیم گرفت تا سری 2 را دوباره و به شکل متفاوت عرضه کند. این دسته های تازه دارای قابلیت های بیشتر و ویژگی های بسیار خاص هستند.

مدل مقرون به صرفه تر دسته الیت ایکس باکس معرفی گردید؛ همان دسته بدون لوازم جانبی

دسته الیت سری 2 به دو شکل عرضه خواهد شد. این دو حالت دسته از لحاظ طراحی بسیار مشابه بوده اما در بعضی از ویژگی ها و قیمت با یکدیگر تفاوت دارند.

  • دسته الیت ایکس باکس سری 2 - هسته سفید (Core in White): این دسته دارای تمام مواردی است که شما برای یک بازی حرفه ای به آن احتیاج دارید. این دسته دارای جوی استیک های قابل تنظیم، گریپ بهتر و تریگرهای کوتاه تر است. همینطور اینکه دکمه های این دسته دارای قابلیت شخصی سازی بوده و یک باتری قابل شارژ دارد. از طرفی باتری این دسته می تواند تا 40 ساعت شما را تأمین کند. قیمت این دسته 130 دلار است.
  • دسته الیت ایکس باکس سری 2 مشکی (Black): این دسته دارای تمام ویژگی های مورد قبلی بوده و دارای چندین قطعه اضافی است. به این معنا که شما می توانید بعضی از قسمت های این دسته را عوض نموده تا از آنچه که علاقه دارید بهره ببرید. این دسته دارای یک کیف بوده که در آن می توانید قطعات را نگه داری کنید. همینطور اینکه به وسیله کیف هم می توانید دسته را شارژ کنید. قیمت این دسته 180 دلار است.

یکی از نکات جالب در خصوص این دسته این است که در قسمت آزمایشگاه ایکس باکس (Xbox Lab) حضور دارد. حال شما می توانید مانند دسته های دیگر مایکروسافت، دسته های الیت را هم شخصی سازی نموده و آنچه که دوست دارید را بسازید. قابلیت ساخت یک کنترلر الیت در آزمایشگاه مایکروسافت در زمستان سال جاری در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

یک بسته قطعات نیز برای این دسته ها عرضه خواهد شد. به همین علت مهم نیست که شما کدام نسخه را تهیه کنید، در صورت احتیاج به یک قطعه اضافه می توانید این بسته را تهیه کنید. در این بسته قطعات اضافه؛ یک عدد دی پد، چندین استیک مختلف و جعبه و شارژر به همراه پایه شارژ وجود خواهد داشت. قیمت آن هم حدود 60 دلار است.

نکته مثبت این بسته این است که دیگر شما از لحاظ رنگ محدود نخواهید بود. دسته های الیت از گذشته به قابلیت شخصی سازی خود معروف بوده و برترین دسته های ایکس باکس بودند. به همین علت هواداران زیادی داشته و در اصل این کنترلرهای نو برای کنسول های نسل نهمی ایکس باکس معرفی شدند. تنها نکته منفی دسته الیت قیمت بالای آن است که با توجه به قابلیت های بسیار زیاد آن قابل توجیه است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1462

به "مدل مقرون به صرفه تر دسته الیت ایکس باکس معرفی گردید؛ همان دسته بدون لوازم جانبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل مقرون به صرفه تر دسته الیت ایکس باکس معرفی گردید؛ همان دسته بدون لوازم جانبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید