اقدامات در حوزه گردشگری در دوران کرونا به خصوص در فضای مجازی

به گزارش بازی های فکری، ایسنا/ مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد از اقدامات در حوزه گردشگری در دوران کرونا به خصوص در فضای مجازی سخن گفت.

اقدامات در حوزه گردشگری در دوران کرونا به خصوص در فضای مجازی

از سفر با ارزانترین تورهای پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

داستان چیست؟

سیدمصطفی فاطمی از افتتاح 83 طرح گردشگری تا انتها سال 99 در یزد اطلاع داد و اظهار کرد: عمده این طرح ها از جمله باغ خوشنویس و باغ آریا، جز طرحهایی هستند که از ابتدای سال آماده بهره برداری بودند ولی شرایط کرونا اجازه فعالیت رسمی به این طرحها را در ابتدای سال نداده است.

وی توضیح داد: طرحهای مذکور فعالیت خود را تا انتها امسال به صورت رسمی شروع و به زیرساخت های گردشگری استان اضافه خواهند شد.

فاطمی با اشاره به راه اندازی کمیته گردشگری مجازی یزد به عنوان یکی از اقدامات موثر استان توضیح داد: این کمیته، وبسایت گردشگری را که یکی از بهترین وبسایت های موجود گردشگری در کشور بشمار می رود، طراحی نموده و در مراحل نهایی فعالیت خود قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: البته وبسایت هایی با زبانهای چینی، انگلیسی و فرانسوی نیز راه اندازی شده که اماکن گردشگری یزد را به علاقمندان در این کشورها معرفی می نماید.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به ایجاد کمیته ای برای فراوری و نشر محتوا در حوزه گردشگری در فضای مجازی اشاره نمود و گفت: این کمیته کوشش می نماید تا بتواند محتوای خوبی را از گردشگری یزد در فضای مجازی نشر دهد هر چند که تا به امروز نیز بیشترین کلیپ های فراوری محتوا در حوزه گردشگری در ایران مربوط به فراوریات این کمیته است.

فاطمی در انتها اعلام کرد: در ابتدای سال، پویشی در زمینه گردشگری مجازی در کشور راه اندازی شد که از مجموع پنج هزار پست، بیش از دو هزار پست مربوط به استان یزد بوده و این نشان دهنده پتانسیل و حجم فعالیت های یزدی ها در زمینه گردشگری است البته می توان گردشگری مجازی در یزد را جلوتر از سایر استانها دانست.

منبع: همگردی
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 618

به "اقدامات در حوزه گردشگری در دوران کرونا به خصوص در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات در حوزه گردشگری در دوران کرونا به خصوص در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید