تور آلمان ارزان: آلمان به دلیل تحریم های روسیه با موجی از ورشکستگی روبرو می گردد

به گزارش بازی های فکری، مدیر ارشد اجرایی کامرزبانک گفت: ما نباید خودمان را فریب دهیم؛ به دلیل تحریم های روسیه احتمالا تعداد ورشکستگی ها در بازار های ما افزایش می یابد.

تور آلمان ارزان: آلمان به دلیل تحریم های روسیه با موجی از ورشکستگی روبرو می گردد

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مانفرد نوف، مدیر ارشد اجرایی کامرزبانک گفت، آلمان به دلیل تحریم های روسیه با موجی از ورشکستگی روبرو خواهد شد.

نوف به روزنامه هندلز بلات آلمان گفت: تامین انرژی آلمان در معرض خطر قرار گرفته است، زنجیره تامین در حال درهم شکستن است، ما نرخ تورم بالایی داریم.

به گفته این مدیر اجرایی، تقریبا یک سوم تجارت خارجی آلمان تحت تاثیر قرار گرفته است و شرکت ها را مجبور می نماید تا موضوعات پیچیده از جمله افزایش قیمت کالا ها و تنگنا های زنجیره تامین را با مشتریان حل نماید.

نوف اضافه نمود: ما نباید خودمان را فریب دهیم: احتمالا تعداد ورشکستگی ها در بازار های ما افزایش می یابد و به تبع آن مقدار ریسک بانک ها نیز بیشتر می گردد.

جوزپ بورل، مسئول ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز آدینه گفت: در صورتی که کشور های عضو اتحادیه اروپا نتوانند تا انتها هفته در خصوص تحریم نفت روسیه به توافقی برسند، وزاری خارجی این اتحادیه در این هفته نشست برگزار خواهند کرد.

بروکسل اوایل این هفته، طرح هایی برای تحریم نفتی روسیه ارائه داد. بعضی از کشور های اتحادیه اروپا از جمله مجارستان، اسلواکی و چک در پی معافیت از این طرح هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1405

به "تور آلمان ارزان: آلمان به دلیل تحریم های روسیه با موجی از ورشکستگی روبرو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: آلمان به دلیل تحریم های روسیه با موجی از ورشکستگی روبرو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید