یک مهاجم در حد یورگن لوکادیا در راه پرسپولیس

به گزارش بازی های فکری، پرسپولیس در فاصله تقریبا 24 روز مانده به اولین دیدارش مقابل النصر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هنوز مهاجم مدنظر خود را برای تقویت تیمش در خط حمله جذب ننموده است و این مساله بیش از پیش طرفداران این تیم را نگران نموده است. ضمن اینکه عملکرد ضعیف خط حمله سرخپوشان در بازی های اخیر این تیم در لیگ برتر به خوبی نشان داده که سرخپوشان بیش از هر زمان دیگری به مهاجم ششدانگ احتیاج دارند.

یک مهاجم در حد یورگن لوکادیا در راه پرسپولیس

به همین دلیل رضا درویش شب قبل از بازی تیمش با ذوب آهن نشست مهمی را با یحیی گل محمدی برگزار کرد. سرخپوشان خوب می دانند که برای جذب مهاجم خارجی ابتدا باید بودجه آن را تعیین نموده و تراز مالی را در بودجه ارائه شده به سازمان لیگ فراهم نمایند. در کنار این مساله ایجنت های نزدیک به باشگاه پرسپولیس در کوشش بوده و هستند تا به وسیله مدیریت این باشگاه به یحیی گل محمدی مهاجم معرفی نمایند و فقط این نباشد که یحیی به وسیله ایجنت های نزدیک به خود به باشگاهش مهاجم معرفی کند.

گویا مسئولان باشگاه پرسپولیس اخیرا در خصوص یک مهاجم به نتایج مثبتی رسیده اند و این موضوع نزد یحیی گل محمدی مطرح شده است. اتفاقی که سال گذشته هم در خصوص لوکادیا رخ داد. به هر حال باشگاه پرسپولیس در نظر دارد در هفته جاری پروژه جذب مهاجم نوک را نهایی نموده و درنهایت یک خرید خارجی در خط حمله برای تیم شان داشته باشند. ضمن اینکه از زمان جابجایی داخلی فقط 4 روز دیگر به جای مانده است و باید دید پرسپولیس برای اینکه بتواند تراز مالی اش را جهت جذب مهاجم خارجی اندازه کند آیا باز هم بازیکنی را از فهرست خود کنار خواهد گذاشت یا نه.

منبع: فرهیختگان

منبع: فرارو
انتشار: 4 شهریور 1402 بروزرسانی: 4 شهریور 1402 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1609

به "یک مهاجم در حد یورگن لوکادیا در راه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مهاجم در حد یورگن لوکادیا در راه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید