کیفیت ژل شستشوی صورت لافارر خوبه

به گزارش بازی های فکری، پوست صورت به ­طور معمول در برابر آلودگی های زیادی قرار می گیرد، شستشوی صورت با آب و شوینده های معمولی قادر نیست کاملا پوست را پاک­سازی کند. از طرفی اغلب خانم ها در طول روز از لوازم آرایشی مختلفی استفاده می نمایند که ممکن است به قسمت های عمیق پوست نفوذ کند. شما برای رفع کردن انواع آلودگی های پوستی نیازمند استفاده از یک ژل شوینده مناسب پوست تان خواهید بود. در میان انواع محصولاتی که در بازار موجود است ژل شستشوی صورت لافارر یکی از نمونه های مرغوب است.

کیفیت ژل شستشوی صورت لافارر خوبه

معرفی انواع ژل شستشوی لافارر

محصولات آرایشی و بهداشتی با نام لافارر در آزمایشگاه بین المللی دکتر کامکار فراوری می گردد که شروع فراوریات خود را از سال 1388 شروع کرد. طیف وسیعی از این محصولات با بهره مندی از تکنولوژی های روز جهان ارائه می گردد که همواره از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است.

ژل شستشوی صورت لافارر برای انواع پوست های معمولی، چرب، خشک و حساس فراوری و عرضه می گردد که هر کدام خصوصیات خاص خود را دارد. مدل­های مختلف این محصول برای انواع تیپ پوستی مناسب است و شما تنها کافی است از جنس پوست خود مطلع شوید تا بتوانید یکی از نمونه های مناسب را انتخاب کنید.

در ادامه سعی می کنیم توضیحاتی را درباره این محصولات در اختیار شما قرار دهیم تا با ویژگی های هر کدام از آنها بیشتر آشنا شوید.

ژل شستشوی لافارر مخصوص پوست معمولی

این شوینده به عنوان یک پاک کننده مناسب می تواند چربی اضافی و سلول های مرده پوست را از بین ببرد و بعلاوه پی اچ آن نیز متناسب با پوست معمولی است. این محصول علاوه ­بر خاصیت پاک کنندگی بسیار خوبی که دارد باتوجه به دانه های لایه برداری که در ترکیبات آن موجود است، سبب شفافیت و درخشندگی پوست می گردد.

با توجه به این­که شوینده هایی همانند صابون باعث برهم خوردن تعادل پی اچ پوست می شوند، با گذشت زمان صورت شما را خشک می نماید، اگر دارای پوستی معمولی هستید استفاده از این ژل برترین انتخاب خواهد بود. ژل شستشوی صورت لافارر مخصوص پوست معمولی از آن جهت که دارای مواد نرم کننده و مرطوب کننده است می­تواند رطوبت را به خوبی حفظ کند.

ترکیبات تشکیل دهنده ژل شوینده مخصوص پوست معمولی

با توجه به این­که این محصول فاقد سولفات است مانع خشکی و کشیدگی پوست شما می گردد، از ترکیبات فعال و موثر در این شوینده می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اسکراب: وجود دانه های ریزی که در این شوینده به آن خاصیت لایه برداری می­دهد.
  • عصاره گیاه خارمریم: عصاره خارمریم در ترکیبات این ژل باعث پاک­سازی و رفع خشکی پوست می گردد و از طرفی نیز به احیای پوست نیز یاری می نماید.
  • بیولین: این ماده سبب روشن و شفا­ف شدن پوست می گردد.
  • سدیم لاکتات: فرمولاسیون ژل مخصوص پوست معمولی حاوی این ماده است که باعث مرطوب کنندگی، تنظیم PH و پاک­شدن پوست می گردد.
  • ویتامین ها: از جمله ویتامین هایی که در ترکیب این محصول وجود دارد E و C است که در کاهش پیری و جوان­سازی پوست موثر است.
  • عصاره آلوئه ورا: آلوئه ورا خاصیت آب رسانی، ضد پیری و التیام بخشی دارد.

نحوه استفاده از این نوع ژل شستشوی صورت لافارر به این صورت است که باید مقداری از آن را روی صورت بمالید و به ­حالت دورانی به مدت 30 تا 60 ثانیه پوست را ماساژ دهید و سپس با آب بشویید.

شوینده مخصوص پوست چرب (Oil Skin)

تجمع باقی­مانده های مواد آرایشی و آلاینده هایی که در طول روز روی پوست صورت می نشیند می تواند سبب به­ خطرانداختن سلامت پوست شما گردد. اگر پوست چرب و مستعد جوش دارید مطمئنا ضروری است که به ­صورت روزانه صورت خود را بشویید اما مسئله مهم در این­باره استفاده از شوینده مناسب است.

ژل لافارر مخصوص پوست چرب یکی از نمونه های موجود در بازار است و با توجه به ترکیبات مناسبی که دارد قادر است چربی پوست شما را در حد متعادلی نگه دارد.

ترکیبات این محصول عبارتند از:

  • لانتوئین
  • عصاره آلوئه ورا
  • دکسپانتنول
  • سدیم PCA
  • آلفابیزابولول
  • گلیسیرین
  • عصاره بابونه
  • عصاره شیرین بیان

تمام مواد تشکیل دهنده ژل شستشوی صورت لافارر سبب تنظیم ترشح چربی پوست و حذف سلول­های مرده آن می گردد. انواع ویتامین­ها و ترکیبات معدنی موجود در این ژل نیز سبب تغذیه پوست و پیشگیری از ایجاد چین وچروک خواهد شد.

با تداوم استفاده از این محصول می توان شاهد مزایای زیر بود:

  • حفظ باکتری های مفید پوست
  • رفع کردن التهاب و حساسیت
  • از بین بردن جوش های سرسیاه
  • ترمیم پوست و رفع لکه های آن
  • لایه برداری ملایم

شوینده مخصوص پوست خشک و حساس

در صورتی که پوستی خشک و حساس دارید و تا به امروز از هر شوینده ای استفاده نموده اید تاثیر خوبی روی صورت شما نداشته پیشنهاد می کنیم که ژل شستشوی صورت لافارر مخصوص پوست خشک را هم امتحان کنید. مواد فعالی که در این شوینده وجود دارد باعث لطافت پوست و نرمی آن می­گردد، با توجه به این­که شوینده لافارر کف زیادی فراوری نمی نماید کم­ترین حالت تهاجمی را برای پوست به وجود می آورد.

مزایای این محصول که باعث می گردد از آن به­ عنوان یک شوینده باکیفیت یاد گردد شامل موارد زیر است:

  • پوست صورت شما را بازسازی و ترمیم می نماید.
  • باعث رفع قرمزی و التهاب پوست می گردد.
  • از بروز لکه های سیاه پوستی جلوگیری می نماید.
  • می تواند در حفظ باکترهای مفید و رفع کردن باکترهای مضر پوست موثر باشد.
  • به­ عنوان یک تسکین دهنده برای پوست صورت شما عمل می نماید.

به­ طور کلی شما دارای هر نوع پوستی که باشید بهتر است بعد از شناسایی آن از برترین ژل بهره ببرید تا علاوه ­بر رفع آلودگی ها بتواند در تنظیم مقدار چربی و رطوبت پوست شما هم موثر باشد. ژل شستشوی صورت لافارر با در نظر گرفتن تمام فاکتورهای مربوط به پوست های مختلف محصولاتی را متناسب با آنها فراوری و روانه بازار نموده است.

در صورتی که قصد خرید این محصولات با قیمت مناسب را دارید سایت موتن رو به شما در انتخاب محصول مورد نظرتان یاری خواهد نمود. در صورتی که جزء آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می­دهید نمونه های خارجی ژل شستشوی صورت را بخرید می توانید انواع ژل شستشوی صورت نوتروژینا را در این وب­سایت مشاهده کنید.

آشنایی با فروشگاه اینترنتی مو تن رو

از آنجایی که استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی تاثیر زیادی در سلامت و زیبایی شما دارد بهتر است همواره از محصولاتی بهره ببرید که اصل و باکیفیت باشند. فروشگاه موتن رو به همین علت سعی نموده است تا برترین محصولات مانند ژل شستشوی صورت لافارر را از برندهای معتبر داخلی و خارجی در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

علاوه ­بر این؛ MOOTANROO امکانی را فراهم نموده است تا مشتریان بتوانند از مشاوره تخصصی برای خرید محصول مورد نظرشان برخوردار شوند.

جمع بندی

لافارر یکی از برندهای داخلی است که با توجه به کیفیت محصولاتش توانسته است جایگاه خوبی را در بازار کالاهای آرایشی و بهداشتی پیدا کند. از میان محصولات فراوریی این برند ژل شستشوی صورت لافارر یکی از نمونه های باکیفیت و مرغوب است که دارای مدل­های مختلفی برای انواع پوست خشک، چرب و معمولی است.

برای خرید محصولات اصل و مرغوب این برند می توانید به سایت موتن­رو مراجعه کنید، این فروشگاه سعی نموده تا برترین شوینده های پوست صورت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1545

به "کیفیت ژل شستشوی صورت لافارر خوبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت ژل شستشوی صورت لافارر خوبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید