کتاب باز با مهران مدیری به خاتمه می رسد

به گزارش بازی های فکری، محمدرضا رضاییان تهیه کننده مجموعه کتاب باز از حضور مهران مدیری در قسمت پایانی این برنامه اطلاع داد.

کتاب باز با مهران مدیری به خاتمه می رسد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، محمدرضا رضائیان با اشاره به پخش قسمت های پایانی کتاب باز و حضور مهران مدیری در این برنامه بیان نمود: 5 قسمت دیگر از کتاب باز باقی مانده است و قرار است مهران مدیری در آخرین قسمت از این برنامه حضور پیدا کند.

وی درباره حضور مدیری در این برنامه بیان نمود: این برنامه چهارشنبه 30 بهمن پخش می گردد و به نظرم مخاطب با وجوه دیگری از مهران مدیری آشنا می گردد که برایش تازگی دارد. در واقع مخاطب وجهی از مهران مدیری را می بیند که تا به امروز ندیده است. ما در این برنامه می فهمیم که چرا مدیری خواننده است یا چرا طنزپرداز قوی است و چطور در حوزه های مختلف ورود نموده و در عموم آن ها هم پیروز بوده است. درواقع این برنامه نوعی رمزگشایی از توفیقات مهران مدیری بوسیله مطالعه است.

این تهیه کننده همچنین درباره تغییر مجری در فصل جدید نیز گفت: سروش صحت هویت کتاب باز شده است و باید با او ادامه داد. ما 3 فصل با او کار نموده ایم و مخاطب به او عادت نموده است. دلیلی ندارد مجری برنامه ای را که برند می گردد دائم تغییر داد چون این برنامه بخشی از زندگی او شده است.

وی درباره بازگشت دوباره کتاب باز توضیح داد: کار ما در کتاب باز تمام نمی گردد دفتر برنامه مشغول کار است، فقط ممکن است بازه زمانی کوتاهی استراحتی داشته باشیم و بعد دوباره کار را آغاز کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 112

به "کتاب باز با مهران مدیری به خاتمه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب باز با مهران مدیری به خاتمه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید