چشمی جانشین موقت و عارف جانشین قطعی یک استقلالی جدا شده

به گزارش بازی های فکری، به گزارش خبرنگاران، عارف آقاسی که در ابتدای فصل با نظر فرهاد مجیدی از فولاد به استقلال منتقل شد، با درخواست خودش و موافقت باشگاه در نیم فصل به فولاد بازگشت تا چنین به نظر آید که آبی پوشان شاید در نیم فصل دوم با کمبود مدافع میانی روبرو شوند.

چشمی جانشین موقت و عارف جانشین قطعی یک استقلالی جدا شده

استقلالی ها همچنان یک مدافع میانی جوان اما با تجربه نام عارف غلامی دارند که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت کم کم به شرایط آمادگی نزدیک می گردد و برنامه اصلی مجیدی برای پر کردن جای خالی عارف آقاسی، استفاده از عارف غلامی است.

اما آنکه قبل از رسیدن غلامی به آمادگی آرمانی می تواند جای خالی آقاسی را در خط دفاعی پر کند، روزبه چشمی بازیکن باتجربه آبی پوشان است که سال ها سابقه بازی کردن در خط دفاعی استقلال و تیم ملی را دارد، اما در حال حاضر برنامه استفاده از او در خط میانی می باشد.

استقلال در هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر میزبان ذوب آهن اصفهان است و با توجه به جدایی آقاسی، محرومیت یزدانی و عدم آمادگی غلامی، فرهاد مجیدی در این بازی از روزبه چشمی در کنار مرادمند و دانشگر در خط دفاعی استفاده خواهد نمود. این ملاقات از ساعت 19 یکشنبه 24 بهمن در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1359

به "چشمی جانشین موقت و عارف جانشین قطعی یک استقلالی جدا شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمی جانشین موقت و عارف جانشین قطعی یک استقلالی جدا شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید