پیشنهاد خارجی برای خرید مهدی عبدی، مهاجم جوان پرسپولیس

به گزارش بازی های فکری، خبرنگاران: پرسپولیس این روز ها در پی خریدن مهاجمی خارجی است تا به نوعی جای خالی شهریار مغانلو را پر کند. این تیم در جابجایی حامد پاکدل، مهاجم فصل پیش آلومینیوم را خریده است، ولی اسم می گردد با استنلی کی روش مهاجم فصل پیش سپاهان هم مذاکراتی داشته است.

پیشنهاد خارجی برای خرید مهدی عبدی، مهاجم جوان پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، جذب مهاجم نو در حالی در برنامه های یحیی گل محمدی گنجانده شده که این تیم دو مهاجم دیگر یعنی عیسی آل کثیر و مهدی عبدی را هم در دارد. بازیکنانی که فصل پیش عصای دست سرمربی پرسپولیس بودند. حالا، اما در گیرودار اخبار مربوط به خریدن مهاجم نو به وسیله پرسپولیس خبر رسیده که مهدی عبدی مهاجم جوان این تیم با 2 پیشنهاد خوب خارجی از لحاظ اقتصادی روبرو شده است.

شنیده شده این 2 پیشنهاد از لیگ های روسیه و یونان است و حتی مدیربرنامه های مهدی عبدی با مسئولان باشگاه پرسپولیس جلساتی برای خروج این بازیکن از این تیم هم داشته است. مدیربرنامه های عبدی به پرسپولیسی ها خبر داده که با این ترانسفر پول خوبی به باشگاه پرسپولیس می رسد، ولی یحیی گل محمدی با جدایی مهدی عبدی مخالفت نموده است. خود مهدی عبدی که هنوز چندسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد هم نسبت به پیشنهادات خارجی اش واکنش نشان داده و ضمن تایید کردن آن گفته نمی خواهد درباره این موضوع صحبتی کند. عبدی خودش را بازیکن پرسپولیس توصیف نموده و گفته علاقه ای به وارد شدن به جزئیات این پیشنهادات ندارد.

منبع: فرارو
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1108

به "پیشنهاد خارجی برای خرید مهدی عبدی، مهاجم جوان پرسپولیس" امتیاز دهید

2 کاربر به "پیشنهاد خارجی برای خرید مهدی عبدی، مهاجم جوان پرسپولیس" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد خارجی برای خرید مهدی عبدی، مهاجم جوان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید