پروژه محوطه سازی خوابگاه طوبی دانشگاه علوم پزشکی یزد کلید خورد

به گزارش بازی های فکری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یزد به همراه مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از پروژه محوطه سازی خوابگاه طوبی بازدید کردند و آغاز به کار این پروژه کلید خورد.

پروژه محوطه سازی خوابگاه طوبی دانشگاه علوم پزشکی یزد کلید خورد

به گزارش گروه استانهای خبرنگاران، علی دهقانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یزد به همراه مدیر امور دانشجویی و پیمانکاردانشگاه علوم پزشکی یزد از پروژه محوطه سازی خوابگاه طوبی بازدید کردند و پس از بحث و مصاحبه و بررسی جوانب آن آغاز به کار این پروژه از امروز کلید خورد.

در این بازدید تعمیرات، بازسازی و محوطه سازی سلف چهل ستون تصمیم گیری شد.

رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس صندوق رفاه وزارت بهداشت، شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت متبوع به یزد، نشست برنامه ریزی و سیاستگذاری اولویت بندی اقدامات لازم در حوزه رفاهی و دانشجویی برگزار و پس از مصوبه هیات رئیسه و موافقت ریاست دانشگاه مقرر شد، تمامی موارد مصوب شده بدون فوق وقت اجرایی گردد.

علی دهقانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد ضمن پی گیری های مکرر این پروژه در این خصوص شرح داد: پیرو بازدید عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت و مدیر امور دانشجویی وزارت متبوع و ارائه گزارش از طریق معاون فرهنگی و دانشجویی یزد به معاون توسعه وزارت و رئیس صندوق رفاه و همچنین بازدید خطیبی رئیس دانشگاه از خوابگاه ههای دانشجویی دانشگاه، بر اجرای مصوبات تاکید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1321

به "پروژه محوطه سازی خوابگاه طوبی دانشگاه علوم پزشکی یزد کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه محوطه سازی خوابگاه طوبی دانشگاه علوم پزشکی یزد کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید