جزئیات بازگشایی مجدد دانشگاه شیراز اعلام شد

به گزارش بازی های فکری، طبق مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه شیراز فعالیت های عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام انتها نامه، مطابق دستور العمل های قبلی به صورت حضوری ادامه یابد.

جزئیات بازگشایی مجدد دانشگاه شیراز اعلام شد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا، برنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درمورد توسعه آموزش حضوری دانشجویان و مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه تمامی فعالیت های عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام سرانجام نامه، مطابق دستور العمل های قبلی به صورت حضوری ادامه یابد.

کلاس های درس دانشجویان مقطع دکتری تخصصی از 20 فروردین امسال به صورت حضوری برگزار گردد. بدیهی است کلاس های درس دانشجویان دکتری از 14 تا 17 به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

دانشجویان غیربومی متقاضی خوابگاه می بایست از یکشنبه 14 فروردین ماه درخواست خود را به وسیله سامانه اتوماسیون آموزشی ارسال نمایند. بعلاوه آزمون سرانجام نیم سال این دانشجویان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

کلاس های درس دانشجویان کارشناسی ارشد در دو هفته سرانجامی خردادماه 1401 به صورت حضوری برگزار خواهد شد. کلاس های این دانشجویان یک هفته بعد از زمان اتمام کلاس های مقاطع دیگر جهت برطرف اشکال و ایجاد آمادگی جهت امتحانات ادامه خواهد یافت. بعلاوه آزمون سرانجام نیم سال این دانشجویان به صورت حضوری برگزار می گردد.

دروس عملی دوره کارشناسی در دانشکده های مختلف در دو هفته اول خردادماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد. برنامه زمانی و جزئیات شیوه برگزاری این کلاسها، از طرف دانشکده ها اطلاع رسانی می گردد.

کلاس های (نظری و عملی) دانشجویان دکترای عمومی ورودی 1396، 1397 و 1398 دانشکده دامپزشکی از 20 فرودین به صورت حضوری برگزار می گردد. جزئیات برنامه حضور و برنامه برگزاری کلاس های درس به وسیله دانشکده اطلاع رسانی خواهد شد.

دانشجویان کارشناسی ورودی 1399 و 1400 به منظور آشنایی با دانشگاه در دوره های یک هفته ای در دو هفته اول خردادماه در دانشگاه حاضر خواهند شد.

سایر دروس نظری دانشجویان مقطع کارشناسی همچنان به صورت الکترونیکی ارائه خواهد شد.

تزریق هر سه دوز واکسن کووید19 و داشتن کارت الکترونیکی واکسن کرونا برای ورود به دانشگاه و استفاده از خدمات آموزشی-رفاهی برای تمامی دانشجویان الزامی است.

خواهران و برادران دانشجوی متقاضی خوابگاه می بایست فرم خوداظهاری درخواست حضور در دانشگاه و سکونت در خوابگاه را تکمیل نموده و حد اقل یک هفته قبل از حضور، به وسیله اتوماسیون آموزشی برای رئیس اداره خوابگاه خواهران (خانم عسکری) و رئیس اداره خوابگاه برادران (آقای بناکار) ارسال نمایند.

بدیهی است اگر بر اساس مصوبات ستاد های ملی و استانی کرونا تغییراتی در آموزش حضوری ایجاد گردد، تصمیمات تازه اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1376

به "جزئیات بازگشایی مجدد دانشگاه شیراز اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بازگشایی مجدد دانشگاه شیراز اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید