پرسپولیس در پی استخراج نفت از جنوب، استقلال به علیمنصور رسید

به گزارش بازی های فکری، بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از فردا (آدینه) شروع خواهد شد.

پرسپولیس در پی استخراج نفت از جنوب، استقلال به علیمنصور رسید

هشت بازی در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال در روز های آدینه و شنبه هفته آینده برگزار خواهند شد. تیم پرسپولیس به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می رود و تیم استقلال هم پذیرای تیم صنعت نفت آبادان است.

تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته برابر تیم فولاد به رجحان دست یافت و با کسب 25 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی نهاده شد.

شاگردان تارتار به 3 امتیاز بازی با تیم آلومینیوم احتیاج دارند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهند.

در آن طرف، تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته برابر تیم طرفدار باخت. این تیم با کسب 26 امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفته است. شاگردان خطیبی قصد دارند شکست هفته قبل را با رجحان برابر تیم آلومینیوم جبران نمایند و شرایط خود را در جدول رده بندی سرو سامان دهند.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان هفته گذشته برابر تیم استقلال باخت و با کسب 32 امتیاز در جایگاه پنجم نهاده شد.

شاگردان قلعه نویی در حالی هفته گذشته برابر تیم استقلال باختند که معتقد بودند داور مسابقه به اشتباه برای آبی پوشان پنالتی گرفته است.

تیم گل گهر سیرجان میخواهد با رجحان برابر تیم پیکان رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد.

در آن طرف، تیم فوتبال پیکان هفته گذشته برابر تیم نساجی باخت و با کسب 30 امتیاز در جایگاه ششم نهاده شد. شاگردان حسینی قصد دارند شکست هفته قبل را با رجحان برابر تیم پیکان جبران نمایند.

تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته برابر تیم پیکان به رجحان دست یافت و با کسب 26 امتیاز در جایگاه دهم نهاده شد. تیم نساجی به دلیل شرایط نامناسب استادیوم شهدای ساری نمی تواند بازی های خانگی خود را در این استادیوم برگزار کند به همین دلیل بازی های این تیم در استادیوم امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود.

شاگردان الهامی در پی برد برابر تیم سپاهان هستند تا رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

در آن طرف، تیم فوتبال سپاهان هفته گذشته برابر تیم فجرشهید سپاسی به رجحان دست یافت و با کسب 38 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی نهاده شد. سپاهانی ها قصد دارند با بازی برابر تیم نساجی اختلاف امتیازی خود را با صدرجدول کاهش دهند.

تیم قعر جدولی نفت مسجد سلیمان یکی از کاندیدا های سقوط به لیگ دسته یک است. این تیم جنوبی شرایط مناسبی در جدول رده بندی نداشته و با 13 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفته است.

شاگردان فکری به برد برابر تیم پرسپولیس احتیاجمندند تا همچنان برای بقا در لیگ برتر فوتبال امیدوار بمانند.

در آن طرف، تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته با شکست برابر تیم صنعت نفت آبادان و اختلاف 6 امتیازی با صدر جدول از کورس رقابت با تیم استقلال رقیب دیرینه خود عقب ماند.

شاگردان گل محمدی با وجود اختلاف 6 امتیازی با تیم استقلال صدرنشین رقابت های لیگ برتر فوتبال، همچنان امیدوار به قهرمانی هستند. آن ها احتیاج دارند به 3 امتیاز بازی برابر تیم ته جدولی نفت مسجد سلیمان دست یابند تا فاصله امتیازی شان با آبی پوشان بیشتر نشود.

حامد لک دروازه بان پرسپولیس با اشتباهات خود در دریافت 2 گل از تیم صنعت نفت آبادان نقش اساسی داشت و این احتمال وجود دارد که او در بازی با تیم نفت مسجد سلیمان هم نیمکت نشین شود و گوهری درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد.

میلاد سرلک که به دلیل کشیدگی خفیف همسترینگ بازی با تیم صنعت نفت آبادان را از دست داد، به تمرینات گروهی تیمش اضافه شد و این احتمال وجود دارد که گل محمدی از او در بازی برابر تیم نفت مسجد سلیمان استفاده کند.

تیم فوتبال استقلال هفته گذشته با رجحان برابر تیم گل گهر سیرجان 51 امتیازی شد و صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کرد.

شاگردان فرهاد مجیدی در پی برد برابر تیم صنعت نفت آبادان هستند تا به فرایند رو به رشد خود ادامه دهند و اختلاف امتیازی خود را با تیم پرسپولیس افزایش دهند.

فرهاد و فرزاد مجیدی سرمربی و مربی استقلال در جریان بازی با تیم گل گهر سیرجان از زمین مسابقه اخراج شدند. آن ها به دلیل محرومیت نمی توانند تیم خود را در بازی با تیم صنعت نفت آبادان همراهی نمایند.

در آن طرف، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته توانست تیم پرسپولیس را شکست بدهد. این تیم با کسب 30 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قراردارد.

شاگردان منصوریان قصد دارند با برد برابر تیم استقلال فرایند رو به رشد خود را ادامه دهند. بعلاوه منصوریان سابقه سرمربیگری در تیم استقلال را دارد و با نحوه بازی شاگردان خود آشناست و همین موضوع به دغدغه اصلی فرهاد مجیدی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید

  • استقلال و پرسپولیس اواسط فروردین میزبان حریفان هستند

تیم فوتبال طرفدار هفته گذشته برابر تیم آلومینیوم اراک به رجحان دست یافت و با کسب 25 امتیاز در جایگاه یازدهم نهاده شد. شاگردان عنایتی می خواهند برابر تیم مس رفسنجان پیروز شوند تا شرایط خود را در جدول رده بندی سر و سامان بدهند.

در آن طرف، تیم فوتبال مس رفسنجان با تساوی برابر تیم نفت مسجد سلیمان 34 امتیازی شد و با کسب 34 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی نهاده شد.

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته برابر تیم ته جدولی پدیده به تساوی دست یافت و با 17 امتیاز در جایگاه سیزدهم نهاده شد.

آخرین برد تراکتور در لیگ برتر فوتبال به بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته دهم برمی شود که با 2 گل حریفش را شکست داد و بعد از آن طی 11 بازی اخیر خود هیچ بردی را کسب نکرده است. شاگردان ساغلام قصد دارند برابر تیم فولاد به رجحان دست یابند تا بعد از 11 هفته طعم برد را بچشند.

در آن طرف، تیم فولاد هفته گذشته برابر تیم ذوب آهن باخت و با کسب 29 امتیاز در جایگاه هشتم نهاده شد. شاگردان نکونام با رجحان برابر تیم تراکتور قصد دارند شکست هفته گذشته را جبران نمایند.

این بازی جدال 2 تیم انتهای جدولی است، هر 2 تیم احتیاج به برد دارند تا همچنان امیدوار به ماندن در لیگ برتر فوتبال باشند.

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی هفته گذشته برابر تیم سپاهان باخت و با کسب 15 امتیاز در جایگاه چهاردهم نهاده شد. تیم فجر شهید سپاسی تغییر و تحولاتی را در کادر فنی اش تجربه کرد و کلانتری از راهنمایی این تیم شیرازی کنار گذاشته شد. مهرزاد معدنچی به طور موقت راهنمایی فجر شهید سپاسی را برعهده گرفت.

در آن طرف، تیم ته جدولی پدیده هفته گذشته برابر تیم تراکتور به تساوی دست یافت و با کسب 9 امتیاز در انتهای جدول رده بندی نهاده شد.

تیم پدیده یکی از گزینه های اصلی سقوط به لیگ دسته یک هستند به همین دلیل برای اعاده حیثیت برابر تیم فجرشهید سپاسی بازی می نماید.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1363

به "پرسپولیس در پی استخراج نفت از جنوب، استقلال به علیمنصور رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در پی استخراج نفت از جنوب، استقلال به علیمنصور رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید