تور ارزان عمان: وزیر خارجه عمان: فرصتی طلایی برای رسیدن به توافق در وین فراهم است

به گزارش بازی های فکری، وزیر امور خارجه گفت: مرحله نهایی توافق به دو مؤلفه واقع بینی و انعطاف پذیری طرف آمریکایی بستگی دارد.

تور ارزان عمان: وزیر خارجه عمان: فرصتی طلایی برای رسیدن به توافق در وین فراهم است

با تور ارزان عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با بدر البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان درباره مسائل دوجانبه و بعضی موضوعات منطقه ای و بین المللی به صورت تلفنی گفت وگو و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه ضمن ابلاغ سلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران به هیثم بن طارق سلطان عمان، از دیدگاه های مثبت این کشور در جهت توسعه همکاری های دوجانبه و منطقه ای، تشکر و قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان درباره آخرین تحولات گفتگوهای وین با اشاره به ابتکارات طرف ایرانی برای بازماندن پنجره دیپلماسی تاکید نمود: مرحله نهایی توافق به دو مؤلفه واقع بینی و انعطاف پذیری طرف آمریکایی بستگی دارد و جمهوری اسلامی ایران برای حصول توافقی پایدار و قوی کاملا جدی است.

وزیر امور خارجه اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران برای امنیت انرژی و امنیت غذایی در دنیا اهمیت قائل است و با درک مسائل و مسائل کنونی انرژی در دنیا، تا به امروز ابتکارات مختلفی داشته است.

فرصتی طلایی برای رسیدن به یک توافق فراهم شده است

بدر البوسعیدی وزیر خارجه عمان نیز در این گفتگوی تلفنی، با اشاره به ارزیابی وی از طرفهای مختلف مذاکره کننده در وین، دیدگاه کشورش در مورد ضرورت نیل به توافق در مذاکرات هسته ای را مورد تأکید قرار داد و گفت: ما معتقدیم که همه طرف ها خواهان رسیدن به توافق نهایی هستند و فرصتی طلایی برای رسیدن به یک توافق فراهم شده است.

وزیر امور خارجه عمان اظهار داشت: عمان همیشه از حصول توافق نهایی در مذاکرات وین و خواسته های مشروع ایران حمایت می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1429

به "تور ارزان عمان: وزیر خارجه عمان: فرصتی طلایی برای رسیدن به توافق در وین فراهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان عمان: وزیر خارجه عمان: فرصتی طلایی برای رسیدن به توافق در وین فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید