ورود جهانگرد ان به رودخانه ها البرز مخاطره آمیز است

به گزارش بازی های فکری، مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگرد و صنایع دستی البرز گفت: ورود جهانگرد ان و شهر وند ان به حوضه های آبریز رودخانه ها دائمی و فصلی استان مخاطره آمیز است.

ورود جهانگرد ان به رودخانه ها البرز مخاطره آمیز است

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمد روز یک شنبه 10 مر داد ماه 1400 ضمن اعلام این خبر، بیان نمود: با توجه به احتمال بارش های رگبار باران از مردم و مسافر ان در خواست می گردد از حضور در حاشیه رودخانه ها و سد ها البرز جدا خوددار نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی البرز اظهار کرد: اتراق در حاشیه رودخانه های پر آب کرج و طالقان بیش از سایر رود خانه ها مخاطره آمیز بوده ضمن این که در زمان بارش ها تندر احتمال سیلابی شد ن راستا وجود دارد.

او در ادامه اضافه کرد: با وجود هشدارها در ماه های اخیر تعداد از توریست ان بدون توجه به توصیه ها و اطلاعیه های منتشر شده از طرف نهاد های مربوطه وارد محدوده خطر رودخانه ها کرج، کرد ان و طالقان شده و با توجه به پایین بود ن دما ی آب در منطقه ها کوهستانی تعادل خود را از دست داده و غرق شده اند.

محمد عنو ان کرد: ضمن نصب پلاکارد و تابلو ها هشدار هماهنگی ها لازم به منظور استقرار تیم ها ویژه در حاشیه رودخانه های پر خطر استان صورت گرفته و تحقق این امر مستلزم همکاری توریست ان و مسافر ان است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1073

به "ورود جهانگرد ان به رودخانه ها البرز مخاطره آمیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود جهانگرد ان به رودخانه ها البرز مخاطره آمیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید