واکنش عجیب سرپرست باشگاه پرسپولیس به مصاحبه جنجالی بشار رسن

به گزارش بازی های فکری، به گزارش خبرنگاران، بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین مصاحبه خود صحبت هایی را بر زبان آورد که با واکنش مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس همراه بود.

واکنش عجیب سرپرست باشگاه پرسپولیس به مصاحبه جنجالی بشار رسن

بشار رسن در این مصاحبه که خبرنگاران روز گذشته آن را ترجمه و منتشر کرد، گفته بود: باشگاه پرسپولیس از من خواسته است تا قراردادم را کاهش بدهم اما دیگر با این تیم ادامه نخواهم داد. دیگر علاقه ای به ادامه بازی در ایران ندارم. سه سال با پرسپولیس بازی کردم و با این تیم قهرمان لیگ و جام حذفی شدم و حتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رسیدم. به دنبال یک چالش جدید هستم. آرزو دارم که در یکی از تیم های اروپایی بازی کنم.

ادعای رسن باعث شد تا رسول پناه بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ، از اساس صحبت های هافبک عراقی را تکذیب و رسانه های داخلی را به حاشیه سازی متهم کند.

این در حالی است که مصاحبه بشار در واقع با رسانه های عراقی انجام شده بود. ابتدا علی نوری کارشناس عراقی شبکه الکاس قطر که سردبیر نشریه فوتبال العراقیه و همچنین سردبیر برنامه هاتریک در تلویزیون عراق هم هست، اظهارات بشار رسن را منعکس کرد و در ادامه دیگر رسانه های عراقی از جمله الکُرة العراقیة آن را بازنشر دادند.

رسول پناه در گفتگوی خود اعلام نموده مسئله ای با بشار نداریم و او هم با باشگاه همکاری می نماید؛ این در حالی است که تقریباً بر همگان تعیین است که بشار از شرایط اقتصادی اش رضایت ندارد و بارها گلایه خود را رسانه ای نموده است. این مسئله حتی باعث شده سایر بازیکنان پرسپولیس هم نسبت به مسائل بشار حساس شوند.

به عنوان مثال احمد نوراللهی هافبک پرسپولیس و یکی از کاپیتان های این تیم گفته است: بشار مسائلی دارد که به مدیریت باشگاه بستگی دارد تا آن را حل و فصل کند. لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم و باید فکری به حال مسائل اقتصادی نمایند. بشار رسن از لیگ ستارگان قطر پیشنهاد دارد و امیدوارم مدیریت بتواند همه را حفظ کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 459

به "واکنش عجیب سرپرست باشگاه پرسپولیس به مصاحبه جنجالی بشار رسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عجیب سرپرست باشگاه پرسپولیس به مصاحبه جنجالی بشار رسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید