تازه ترین خبرهای از سرود تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر ، داوری ها تمام شد

به گزارش بازی های فکری، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آخرین جزئیات مربوط به آماده شدن سرود تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی 2022 قطر را گفت.

تازه ترین خبرهای از سرود تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر ، داوری ها تمام شد

به گزارش خبرنگاران، محمد اله یاری درباره تازه ترین خبرهای از سرود تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2022 قطر، اظهار کرد: مسئولیت فعالیت های هنری و فراوری آثار موسیقایی تیم ملی برای جام جهانی به دفتر موسیقی محول نشده است. برنامه های جام جهانی در کارگروه های مختلفی دنبال می گردد که یکی از این کارگروه ها، کارگروه فعالیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای است که نمایندگانی از دستگاه های مختلف مانند وزارت میراث فرهنگی، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و صدا و سیما عضو آن هستند.

او اضافه نمود: با توجه به اینکه بخش های مختلف دولتی و خصوصی در زمینه فراوریات موسیقایی اقدام به فراوری سرود، قطعه موسیقی و یا نماهنگ نموده اند، قرار شد در کارگروه فوق به منظور آنالیز و انتخاب برترین ها، دفتر موسیقی به یاری کارشناسان و نمایندگان دستگاه ها در امر به گزینی یاری کند. بدیهی است که محور عموم فراوریات، ایران و جام جهانی فوتبال و مفاهیم ملی و وحدت بخش است.

اله یاری اضافه نمود: بیش از دو ماه قبل، فراخوان عمومی برای فراوری و دریافت آثار از سوی منطقه آزاد کیش تحت عنوان جزیره فوتبال منتشر شد تا علاقمندان فرصت شرکت در آن داشته باشند و بتوانند آثار خود را ارائه دهند.

مدیرکل دفتر موسیقی با اشاره به گفت وگوی خود با دست اندرکاران جشنواره جزیره فوتبال، گفت: داوری ها در بخش سرود تمام شده است. در بخش قطعه موسیقی و نماهنگ نیز داوری ها در حال اجرا است. آثار منتخب به کارگروه ارائه می گردد. سایر فراورینمایندگان دولتی و خصوصی نیز آثار منتخب را ارائه می نمایند و ظرف روزهای آینده با داوری نهایی، چند اثر در اختیار فدراسیون فوتبال برای بهره برداری در برنامه های مختلف قرار می گیرد.

بیست ودومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال قرار است از 29 آبان تا 27 آذرماه 1401 در قطر برگزار گردد. این نخستین بار است که جام جهانی فوتبال در پاییز برگزار می گردد. در این دوره از مسابقات قرار است تیم ملی ایران با تیم های ملی انگلستان، آمریکا و ولز به ترتیب در تاریخ های 30 آبان، چهارم و هشتم آذرماه بازی داشته باشد.

  • پیشنهاد جنجالی به فیفا قبل از جام جهانی 2022 | بگذارید آفریقایی ها هم قهرمان شوند
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آبان 1401 بروزرسانی: 4 آبان 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1483

به "تازه ترین خبرهای از سرود تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر ، داوری ها تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین خبرهای از سرود تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر ، داوری ها تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید