واکنش عیسی آل کثیر به رای دادگاه CAS

به گزارش بازی های فکری، همه پرسپولیسی ها امیدوار بودند که در فاصله سه روز تا فینال لیگ قهرمانان آسیا دادگاه عالی ورزش محرومیت عیسی آل کثیر را موقتاً لغو کند، اما ظهر دیروز اعلام شد خبری از لغو محرومیت نیست و اندک رویا های عیسی و پرسپولیسی ها هم نقش بر آب شده است.

واکنش عیسی آل کثیر به رای دادگاه CAS

وکیل این باشگاه امیر ساعد وکیل با اعلام این موضوع عنوان نمود: حیف شد، غمبار است! ولی راضی به رضای خدا هستیم. کوشش های شبانه روزی برای اخذ دستور موقت از دیوان داوری ورزش جهت حضور آقای عیسی آل کثیر در مسابقه فینال، با اینکه این دیوان رسیدگی به درخواست دستور موقت وکیل باشگاه را پذیرفته بود، به نتیجه نرسید و دیوان داوری ورزش با حضور این بازیکن در فینال مخالفت کرد.

بعد از تعیین شدن اینکه آل کثیر نمی تواند به قطر برود و محرومیتش همچنان ادامه خواهد داشت لحظاتی کوتاه با او صحبت کردیم که می خوانید:

باز هم بخشیده نشدی در حالی که می دانیم خیلی سخت تمرین نموده بودی و امیدوار به بخشش بودی!

بله، بعد از اینکه انگشت پایم بهبود پیدا کرد خیلی سخت تمرین کردم و لحظه ای نبود که از تمرین و آمادگی خودم غافل باشم.

بعد از حکم دادگاه عالی هم خیلی امیدوار بودم، اما متأسفانه باز هم تجدید نظر خواهی پذیرفته نشد تا من از بازی فینال و همراهی تیمم باز بمانم.

حق داری خیلی ناراحت باشی.

بالاخره قسمت من نشد که در فینال بازی کنم و حضور داشته باشم، اما اینقدر به تیمم امیدوارم که اطمینان دارم در فینال هم پیروز از زمین خارج خواهد شد.

اما اولسان هم تیم قوی است و به عنوان قهرمان شرق با قدرت به فینال صعود نموده و بازیکنان خطرناکی مانند جونیور و چند بازیکن دیگر را دارد.

بله اولسان تیم خوبی است خصوصاً اینکه در فاز تهاجمی و حمله هم از قدرت خوبی برخوردار است، اما نباید فراموش کنید حریف آن ها پرسپولیس است؛ تیمی که قدرت های غرب نظیر السد، پاختاکور و النصر را به راحتی شکست داد و به فینال رسید.

انگیزه بازیکنان ما خیلی زیاد است و من اطمینان دارم تیم اولسان هم نمی تواند مانع قهرمانی پرسپولیس گردد، چون انگیزه بازیکنان ما فقط کسب پیروزی و قهرمانی است.

منبع:ایران ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 714

به "واکنش عیسی آل کثیر به رای دادگاه CAS" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عیسی آل کثیر به رای دادگاه CAS"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید