واکنش سخنگوی وزارت علوم به نامه نمایندگان مجلس، پاسخی دقیق و مفصل می دهیم

به گزارش بازی های فکری، سخنگوی وزارت علوم به نامه 17 نماینده مجلس به زلفی گل واکنش نشان داد و تاکید نمود که پاسخی دقیق و مفصل به آن نامه داده خواهد شد.

واکنش سخنگوی وزارت علوم به نامه نمایندگان مجلس، پاسخی دقیق و مفصل می دهیم

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواهان شفاف سازی برنامه های این وزارتخانه شدند.

برنامه زمان بندی اجرای هر طرح، معین فازهای اجرای طرح ها و ارائه مقدار پیشرفت شاخص ها به صورت دوره های شش ماهه، شاخص ها و سنجه های قابل مقدار گیری برای هر طرح، شرایط شاخص ها در شروع به کار دولت سیزدهم برای هریک از طرح ها، منظره و خروجی نهایی هریک از طرح ها و ارائه نام مسئول ارائه دهنده گزارش های دوره ای از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی و پیگیری کننده بازخورد نمایندگان درباره مقدار پیشرفت هریک از طرح ها از مطالبات مطرح شده در این نامه است.

براساس این گزارش، تحول در پژوهش و فناوری با هدف اثربخشی در حل مسائل کشور، ارتقای کیفیت آموزش عالی، توجه به کارآفرینی دانشجویان، اساتید و تقویت شرکت های دانش بنیان، تقویت علوم پایه، علوم انسانی و تحقیقات بنیادی، دیپلماسی علمی، توجه به انسجام و هماهنگی در سیاستگذاری و مدیریت آموزش عالی و ارتقای عدالت آموزشی از محورهای نامه نمایندگان مجلس به زلفی گل بود.

علی شمسی پور مشاور وزیر و سخنگوی وزارت علوم در توئیتی در واکنش به نامه نمایندگان مجلس به زلفی گل نوشت: نامه 17نماینده مجلس به وزیر علوم برای شفاف سازی عملکرد و پیگیری اجرای برنامه های وزارت علوم نامه ای بسیار خوب و جزء وظایف نظارتی نمایندگان است، وزارت علوم ضمن تشکر از دغدغه و پیگری این عزیزان پاسخی دقیق و مفصل به آن خواهد داد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1367

به "واکنش سخنگوی وزارت علوم به نامه نمایندگان مجلس، پاسخی دقیق و مفصل می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سخنگوی وزارت علوم به نامه نمایندگان مجلس، پاسخی دقیق و مفصل می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید