واکنش تراکتور به فسخ قرارداد کاوه رضایی

به گزارش بازی های فکری، در ساعات پایانی نقل و انتقال زمستانی، علاوه بر فسخ قرارداد باشگاه استقلال با سیاوش یزدانی، کاوه رضایی نیز قرارداد خود را به صورت یک طرفه با باشگاه تراکتور فسخ کرد تا از این تیم جدا گردد. او حتی همراه با سرخ ها به اصفهان نرفت و مقابل ذوب آهن غایب بود. موضوعی که واکنش هوشنگ نصیرزاده را به همراه داشته و مدیر عامل تراکتور در گفت و گوی خود با سایت ایرنا به آن اشاره نموده است.

واکنش تراکتور به فسخ قرارداد کاوه رضایی

مدیرعامل تراکتور در پاسخ به این پرسش که آیا در قرارداد کاوه رضایی، مهاجم این تیم، بندی وجود داشت که بتواند قراردادش را فسح کند یا خیر؟ گفت: چیزی به نام بند فسخ در قرارداد او وجود ندارد. این بازیکن قرارداد یک ساله ای را با تراکتور منعقد نموده بود. قرار است کمیته مشخص شرایط روز سه شنبه درباره او برگزار گردد و منتظر آن هستیم.

نصیرزاده در ادامه گفت: برای جدایی از لفظ توافق طرفین استفاده شده است و او بدون هماهنگی و با یک تصمیم شخصی قراردادش را فسخ نموده و باید به تراکتور برگردد هر چند نظر کمیته تعین شرایط نیز مهم است.

حالا پرونده فسخ قرارداد کاوه رضایی در کنار پرونده سیاوش یزدانی و استقلال، جزو مهم ترین کارهای کمیته مشخص شرایط برای رسیدگی خواهد بود و باید دید رای نهایی صادر شده چیست.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 12 بهمن 1401 بروزرسانی: 12 بهمن 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1529

به "واکنش تراکتور به فسخ قرارداد کاوه رضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تراکتور به فسخ قرارداد کاوه رضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید