تور هند ارزان: واقعیت فروش زیردریایی های اتمی به هند از زبان شرکت فرانسوی

به گزارش بازی های فکری، یک شرکت فرانسوی اعلام که اطلاعاتی درخصوص مذاکرات فرانسه و هند در زمینه فروش زیردریایی های هسته ای ندارد.

تور هند ارزان: واقعیت فروش زیردریایی های اتمی به هند از زبان شرکت فرانسوی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، یک سخنگوی گروه نیوال فرانسه روز سه شنبه با اشاره به اینکه اطلاعاتی درخصوص مذاکرات پاریس و دهلی نو درخصوص فروش زیردریایی های هسته ای کلاس باراکودا ندارد، خاطرنشان کرد: این گفت وگو درخصوص مسائل دفاعی میان مسؤولان در سطح جهانی انجام گرفته است و بخش صنایع در آن نقشی نداشته اند.

این اظهارنظر در پی آن مطرح می گردد که رسانه های هندی گزارش دادند فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه در سفر این ماه خود به هند پیشنهاد فروش فناوری زیردریایی های هسته ای کلاس باراکودا را به طرف هندی ارائه داده است.

سخنگوی گروه نیوال فرانسه بعلاوه تاکید نمود که علی رغم بی اطلاعی از فروش زیردریایی های هسته ای کلاس باراکودا به هند این شرکت همچنان عمیقا در برنامه زیردریایی هند فعال است و می تواند حمایت هایی در این زمینه ارائه بدهد.

گروه نیوال شرکت صنایع جنگ افزاری فرانسوی است، که در زمینه طراحی و ساخت کشتی جنگی و موتورهای دریایی، کشتی سازی، ارائه خدمات مهندسی هسته ای و مهندسی فراساحلی فعالیت می نماید.

پارلی در مصاحبه ای با روزنامه تایمز آو ایندیا پیش از مذاکرات هفته گذشته اش با وزیر دفاع هند گفت که بر تعهد فرانسه برای ارائه برترین فناوری نظامی خود ضمناً در نظر گرفتن مولفه ساخت هند در سطحی بالا تاکید خواهد نمود.

فرانسه، هند را شریک اصلی خود در حوزه هند-اقیانوسیه خوانده است، منطقه ای که تحت تاثیر نگرانی ها نسبت به نفوذ فزاینده چین است. این کشور عزم خود را برای توسعه همکاری راهبردی با هند پس از کنار گذاشته شدن از قرارداد تامین زیردریایی هسته ای برای استرالیا ابراز نموده است.

فرانسه یک منبع بزرگ سرمایه گذاری مستقیم خارجی در هند به شمار میرود، در حالی که بیش از 1000 شرکت فرانسوی هم اکنون در این کشور فعال هستند. فرانسه هفتمین سرمایه گذار خارجی بزرگ در هند تلقی می گردد و بیش از 150 شرکت هندی هم در فرانسه فعالیت می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1377

به "تور هند ارزان: واقعیت فروش زیردریایی های اتمی به هند از زبان شرکت فرانسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: واقعیت فروش زیردریایی های اتمی به هند از زبان شرکت فرانسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید