هشدار زالی درباره فرایند متفاوت کرونا در روزهای آینده

به گزارش بازی های فکری، فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران با اشاره به لزوم رعایت بهداشت فردی و عمومی، گفت: مردم همچنان رعایت اصول بهداشتی را جدی بگیرند، چراکه هنوز خطر رفع نشده است.

هشدار زالی درباره فرایند متفاوت کرونا در روزهای آینده

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در تبادل نظر با شبکه تهران با اشاره به افزایش آمار مبتلا به بیماری کرونا در کشور، اظهار کرد: در جریان عادی سازی در کشور، ممکن است خطر جدی تری در انتظار باشد. به هر حال هنوز ویروس در کشور وجود دارد و تا زمانی که ریشه کن نشده یا با ساخت واکسن فرایند مصون سازی در پیش گرفته نگردد، خطر از بین نمی رود.

وی ادامه داد: با افزایش تردد، آلودگی سطوح تماسی بیشتر می گردد که این امر ممکن است منجر به ایجاد فرایند متفاوتی از ابتلا به این بیماری نسبت به قبل گردد و با توجه به دوره نهفتگی ویروس، آثار آن در روز های آینده بروز می نماید.

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران کماکان بر لزوم رعایت بهداشت فردی و عمومی تاکید نمود و اضافه کرد: علیرغم کاهش انگیزه و ایجاد احساس خستگی در مردم، رعایت اصول اولیه بهداشت همچنان توصیه می گردد، چراکه در هر صورت سلامت بسیار اهمیت دارد.

دکتر زالی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر ریشه کنی ویروس کووید-19 تا 27 اردیبهشت ماه در ایران بر اساس نتیجه یک تحقیق علمی در سنگاپور، اظهار کرد: انتها یک اپیدمی به آسانی قابل پیش بینی نیست. نمی توان به قطعیت در مورد یک پژوهش در خارج از کشور نظر داد و بهتر است به گزارش های میدانی در داخل کشور اکتفا کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 342

به "هشدار زالی درباره فرایند متفاوت کرونا در روزهای آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار زالی درباره فرایند متفاوت کرونا در روزهای آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید