نمرات فیلم Oppenheimer اعلام شد

به گزارش بازی های فکری، فیلم موردانتظار Oppenheimer از کریستوفر نولان آدینه این هفته اکران خواهد شد و حالا به فاصله چند روز تا حضور این عنوان در سینماها، اولین نمرات آن اعلام شده است.

نمرات فیلم Oppenheimer اعلام شد

به گزارش ویجیاتو، در متاکریتیک تا به امروز 45 منتقد نظر خود درباره فیلم Oppenheimer را اعلام نموده اند که در مجموع آن ها، این اثر به نمره فوق العاده خوب 91 دست یافته است. در راتن تومیتوز نیز تا به امروز 63 نقد درباره فیلم نولان منتشر شده که در مجموع آن ها امتیاز 9.1 (97٪) به دست آمده است.

در ادامه این مطلب بعضی نظرات ثبت شده درباره فیلم اوپنهایمر در متاکریتیک را به صورت خلاصه مرور خواهیم کرد.

نشریه The Telegraph که امتیاز 100 و کامل را به فیلم داده، در نقد خود یادداشت می نماید: تصویر زندگی پدر بمب هسته ای از دید کریستوفر نولان یک پیروزی واقعی برای او است، مثل اینکه شاهد شکافته شدن خود تاریخ باشیم.

هالیوود ریپورتر دیگر امتیاز کامل را به فیلم داده و درباره آن می نویسد: این یک رویداد سینمایی بزرگ، پرطرفدار و جدی است از نوعی که اکنون تقریبا دیگر شاهد آن نیستیم.

دیگر نمره کامل فیلم به وسیله نشریه Empire به این فیلم داده شده که در نقد خود به این صورت آن را توضیح داده است: فیلمی برای مطالعه یک شخصیت که به وسیله کارگردانی بزرگ که در سطحی کاملا تازه عمل می نماید ساخته شده است. فیلمی که فقط آن را دیدن نمی کنید، بلکه باید به آن فکر کنید.

ورایتی از جمله نشریه هایی است که به فیلم امتیاز پایین تری (70) داده و درباره آن یادداشت می نماید: زمانی که اوپنهایمر مسیری واقعی تر و کمتر خیالی قرار می گیرد (که نسبتا سریع انجام می گردد)، تمام لحظات آن مانند یک فیلم از نولان است.

تنها نظر میانه این فیلم به وسیله نشریه The Film Verdict ثبت شده که با ارائه امتیاز 55 به Oppenheimer درباره آن می نویسد: اوپنهایمر با تمام برش های سریع و پرش زمانش مانند فیلمی نمود پیدا می نماید که نگران است تا یکی از نکاتی که می خواهد بگوید را فراموش کند یا در طول سه ساعت خود ارائه نکند.

فیلم Oppenheimer قرار است در تاریخ 21 جولای 2023 برابر با 30 تیر 1402 به روی پرده سینما برود. اخیرا یک ویدیوی 5 دقیقه ای از آن منتشر شده بود.

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1402 بروزرسانی: 29 تیر 1402 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1597

به "نمرات فیلم Oppenheimer اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمرات فیلم Oppenheimer اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید