نظرسنجی، دو سوم آمریکایی ها معتقدند کشورشان در راستا اشتباهی قرار گرفته است

به گزارش بازی های فکری، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد درصد قابل توجهی از شهروندان آمریکایی بر این باورند که این کشور در راستا نادرست و اشتباهی واقع شده است.

نظرسنجی، دو سوم آمریکایی ها معتقدند کشورشان در راستا اشتباهی قرار گرفته است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نتایج نظرسنجی مشترک دانشگاه سوفولک-روزنامه یو اس ای تودی که یکشنبه منتشر شده نشان می دهد بیش از دو سوم آمریکایی ها بر این باورند که کشورشان در جهت نادرست اشتباهی قرار گرفته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، درصد افزایش آمریکایی هایی که طی ماه جاری و پس از حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره، فکر می نمایند این کشور در جهت نادرست و اشتباهی قرار گرفته، دو رقمی شده است. در واقع این رقم نسبت به نظرسنجی دسامبر با رشد دو رقمی روبرو شده است.

بیش از 52 درصد شرکت نمایندگان در نظرسنجی نیز اعلام نموده اند که ترامپ باید پس از حمله هوادارانش به ساختمان کنگره از قدرت برکنار گردد. بیش از 40 درصد آمریکایی ها نیز گفته اند ک کنگره باید برای حفاظت از دموکراسی، اقدام مناسبی را انجام دهد.

بیش از 64 درصد رای دهندگان آمریکایی نیز گفته اند که بایدن پیروز قانونی انتخابات ریاست جمهوری نوامبر است و حدود یک سوم شرکت نمایندگان در نظرسنجی نیز هنوز به ادعاهای ترامپ درباره تقلب در انتخابات باور دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 763

به "نظرسنجی، دو سوم آمریکایی ها معتقدند کشورشان در راستا اشتباهی قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی، دو سوم آمریکایی ها معتقدند کشورشان در راستا اشتباهی قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید