میزبانان نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

به گزارش بازی های فکری، تهران (پانا) - نمایشگاه عکس و پوستر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با نمایش 102 اثر به صورت حضوری در سه شهر تهران، کاشان و تبریز و به صورت آنلاین در گالری های مجازی برگزار می گردد.

میزبانان نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر فردا(شنبه 11 بهمن) در اولین روز از برگزاری این رویداد از ساعت 11 در ایستگاه راه آهن تهران افتتاح می گردد.

این نمایشگاه با نمایش 50 عکس و 52 پوستر و مجموع 102 اثر از عکاسان و طراحان پوستر به مدیریت مهدی آشنا همزمان با ارائه در گالری های مجازی و بستر نت در سه شهر تهران، کاشان و تبریز برگزار می گردد.

راه آهن تهران نیز به دلیل نقش تاریخی اش در ورود به شهر و خروج از آن و با هدف برگزاری رویدادهای هنری در مناطق کم برخوردار، در این دوره به عنوان پایگاه اصلی نمایش عکس ها و پوسترهای جشنواره در تهران انتخاب شده است. همچنین در شهر کاشان نیز یک خیابان از مناطق مرکزی این شهر به نمایش عکس ها و پوسترهای راه یافته به رقابت جشنواره سی و نهم اختصاص دارد.

شهر تبریز نیز با اختصاص فضایی در دانشگاه فرهنگ و هنر میزبان عکس ها و پوسترهای حاضر در جشنواره سی و نهم و علاقه مندان به هنر عکاسی و طراحی است.

گالری های مجازی بام، گالری مجازی خانه هنرمندان ایران، صفحه اینستاگرام و سایت جشنواره تئاتر فجر، سایت ایران تئاتر و... نیز میزبانان آنلاین این بخش از جشنواره هستند.

نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر 11 تا 22 بهمن در دو فضای حضوری و آنلاین میزبان علاقه مندان است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 783

به "میزبانان نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانان نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید