آشنایی با مناطق جنگلی کانادا

به گزارش بازی های فکری، مناطق جنگلی کانادا چندین منطقه جنگلی بزرگ و متمایز دارد که با تعدادی منطقه انتقالی ترکیب می شوند. جنگل سوزنی برگ شمالی دومین منطقه بزرگ جنگلی بدون وقفه است ; تنها روسیه وسعت بیشتری از جنگل سوزنی برگ شمالی دارد. فصل زمستان سخت و کوتاه رشد تعداد گونه های درختی را محدود می کند. گونه های صنوبر سفید و سفید و غان سفید و سفید نیز دارای توزیع گسترده ای هستند. جنگل سوزنی برگ یکی از منابع مهم تولید الوار است و تولید الوار قابل توجهی را نیز تولید می کند.

آشنایی با مناطق جنگلی کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

یک منطقه انتقالی وسیع , سپر پوششی که شامل چند مایل مربع (کیلومتر مربع) از رشد مختلط و دشت های هموار و دشت های هموار شمالی است. عموما ً درختان این منطقه مرطوب , با آب و هوای سرد و خشک , کوچک و کوچک هستند. منطقه , با خاک یخ بسته متناوب , می تواند به عنوان یک تقاطع اکولوژیکی , با تعادل تقریبا ً به اندازه هموار , مشخص شود.

در امتداد لبه جنوبی جنگل های شمال دو منطقه انتقالی دیگر وجود دارد. در دشت های داخلی , جنگل با علفزارها ادغام می شود تا یک کمان از نهال های سپیدار را ایجاد کند که توسط گیاهان چمن زار احاطه شده است که در مناطق مرطوب و در امتداد کف دره پراکنده شده اند. شرق مرز مانیتوبا - اونتاریو یک گروه از جنگل پهن برگ آمیخته سوزنی برگ و پهن برگ است که به مناطق پست لارنس گریت لارنس و منطقه"آپالاچیان"گسترش یافته است. علاوه بر گونه های جنگل سوزنی برگ , کاج سفید , کاج قرمز , درختان سدر و شوکران شرقی وجود دارد. درختان برگریز شامل افرا , افرا , قرمز , راش قرمز و خاکستر سفید هستند.

بقایای تنها جنگل پهن برگ در کانادا در بخش جنوبی شبه جزیره انتاریو می رویند. این یک گسترش ناحیه جنگلی در ایالات متحده است و علاوه بر گونه هایی که با جنگل مخلوط دارد , درختان اغلب در جنوب , مانند درخت لاله , درخت چنار , سیاه و سفید و چند نوع گردوی آمریکایی یافت می شوند.

همانطور که انتظار می رود از آرامش قوی و تغییر ناگهانی در آب و هوا در فواصل نسبتا ً کوتاه انتظار رود , جنگل های رشته کوه ها پیچیده هستند. جنگل های کاج جنگلی شامل کاج سفید و کاج سفید و کاج بروسیا , یکی از ویژگی های دامنه های کوه های راکی است. این جنگل ها در ارتفاعات بالاتر با درختان کاج قرمز غربی و شوکران غربی در شیب های کم تر ترکیب شده اند. گونه دوگلاس در شیب های خشک معمول است. جنگل انبوهی از درختان کاج و صنوبر که به رنگ علف پوشیده شده اند نوعی از دامنه ای است که از فلات داخلی نسبتا ً خشک عبور می کند. گونه دوگلاس و صنوبر در شیب های بیشتر یافت می شوند.

جنگل ساحلی اقیانوس آرام , جایی که شیب های تند با باده ای با تحمل رطوبت , بارندگی بالایی را تولید می کنند , مهم ترین جنگل چوبی کانادا است. رطوبت فراوان و فصل رشد طولانی برای رشد درختان همیشه بهار همراه با چوب بسیار سخت مناسب است. درخت دوگلاس , شوکران غربی و درخت صنوبر قرمز غربی درختان برجسته هستند ; آن ها به ارتفاع و ضخامت زیادی رشد می کنند. توسکا , صنوبر و افرا وابسته به کاج سفید غربی و گونه های مختلف صنوبر هستند. توده های متراکمی از درختان عظیم - تنه آن ها به ارتفاع قابل توجهی بالا می فرایند و تاج های آن ها تقریبا ً لمس می شود - عظمت به جنگل می بخشد.

انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 124

به "آشنایی با مناطق جنگلی کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی با مناطق جنگلی کانادا" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مناطق جنگلی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید