تور برزیل: ماجراجویی متفاوت در برزیل

به گزارش بازی های فکری، ماجراجویی در برزیل

امروز می خواهیم کمی راستا ماجراجویی هایمان را تغییر دهیم و به سمت یکی از کشورهای قاره آمریکا برویم که در زیبایی و غنای طبیعی خود یکی از سرآمدترین های دنیا است. امروز کوله های ماجراجوییمان را برمی داریم تا به برزیل، کشور کارناوال و ساحل برویم. بیشتر ملکه فکر ما ماجراجوها و علاقه مندان این شده است که برزیل راستای است که تنها برای ماجراجویی هایی از جنس آدرنالین مناسب است اما امروز می خواهیم راستاهای زیبایی را در برزیل به شما نشان دهیم تا با پتانسیل های این کشور از پیش آشنا شوید.

تور برزیل: ماجراجویی متفاوت در برزیل

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

مقصد اولمان در برزیل، شهر سالوادور است. بسیاری از برزیلی ها این شهر را در فصل برگزاری کارناوال های مهیج و عجیب و غریب برای مسافرت انتخاب می نمایند. سالوادور را می توان به عنوان نسخه کوچک تر و البته بادخیزتر شهر ریو دو ژانیرو به حساب آورد. یکی از جاذبه های اصلی شهر سالوادور، محله های رنگارنگی است که به سبک و سیاق معماری پرتغالی ها و البته اسپانایی ها ساخته شده است.

در این شهر، خط ساحلی زیبایی وجود دارد که فرهنگ سرشار از شادی مردمانش این شهر را تبدیل به یکی از نقاط توریستی برزیل می نماید. محلی های این شهر را می توان به عنوان یکی از صمیمی ترین و مهمان نوازترین افرادی در دنیا نامید که ممکن است با آن ها آشنا شوید. از نظر جغرافیای سالوادور در شمال شرقی دریای باهیا قرار گرفته است و با یک پرواز کوتاه می توانید ریو و سائو پائولو به این شهر رنگاوارنگ بروید.

برترین چیزی که می توانید در این منطقه مشاهده کنید، تماشای فرهنگ پرطرفدار و ترکیبی آفریقایی و برزیلی است که مملو از صحنه های پر جنب و جوش و شب های سر زنده است. بعد از سالوادور به ال بونیتو بروید زیرا در مقایسه با کلان شهرهای برزیل که در همسایگی اش هستند بسیار کوچک است اما این کوچکی چیزی از زیبایی های ماجراجوی در آن کم نمی نماید. به صورت کلی طبیعت دوستان و کسانی که در پی آرامش در سفرهای ماجراجویانه خود هستند، بی شک و به سرعت جذب این شهر زیبا می شوند.

دور تا دور ال بنیتو غارها و رودهای خروشان پر از ماهی قرار گرفته اند. تمامی هتل ها ، متل ها و اقامت گاه های شهر لیستی از موقعیت های مختلف غواصی را در اختیاز مهمانانشان قرار می دهند. هنگام سفر به ال بنتیو و تمامی نقاط کشور برزیل برای ماجراجویی، دوربین عکاسی خود را به هیچ عنوان از قلم نیاندازید تا بتوانید از صحنه های زیبا عکس بگیرید.

بعد از ال بنیتو، به پاراتی بروید. در واقع این شهر را توقف گاهی بین ریو و سائوپائولو می دانند. پاراتی همانند گپی است که میان این دو شهر شلوغ قرار گرفته است. دورتادور این شهر را کوه های مرتفع و سواحل زیبا در بر گرفته اند. معماری استعماری پرتغالی غنی که در پاراتی وجود دارد، ماجراجویی آرام را به شما هدیه می دهد. چشم اندازهای حومه پاراتی را برای برای صرف یک صبحانه لذیذ یه هیچ عنوان از دست ندهید.

ایها گراند، مقصد بعدی ماست. یکی از برترین منطقه ها برزیلی که امکان ماجراجویی و گردشگری در آن زیاد است، ایها گراند است. یکی از نکات جالب و چالشی که در این شهر وجود دارد این است که در این شهر، اینترنت وجود ندارد! حتی مغازه های ایهاگراند، دکه های کوچکی هستند و هیچ دستگاه خودپرداز بانکی در آن دیده نمی شود. در عوض همه این غیبت تکنولوژی به عنوان عنوان یک ماجراجو می توان از تماشا آبشارهای فراوان، چشم انداز ها جنگلی و ساحل Lopes Mendes که یکی از زیباترین منطقه ها دنیا است تماشا کرد.

برترین راه برای گردش در جزیره سوار شدن قایق و برترین غذاها برای خوردن کباب است. به عنوان یک ماجراجو که مسیرهای فراوانی در برزیل پیش رویمان است قول بدهید که این جزیره را ترک کنید زیرا ممکن است کل سفر را ول کنید و بخواهید تا مدتی طولانی در این شهر باقی بمانید.

ریو دو ژانیروی معروف را که فراموش نکرده اید؟ اصلا امکان ندارد که به این کشور بیایید و به ریودوژانیرو نروید. این شهر نماد و سمبل فرهنگی برزیلی ها است. ریو دو ژانیرو شهری است که از بس که معروف است، بسیاری آرزوی تماشاش را دارند. فعالیت ها و جاذبه هایی که در ریودوژانیرو واقع شده است بسیار شگفت انگیز است. از کوه های Sugarloaf بالا بروید تا چشم انداز ای بی نظیر از شهر را زیر پایتان ببینید.

حتی می توانید پیاده یا با اتوبوس به بالای مجسمه رستگاری مسیح معروف بالا بروید. فلوریانوپلیس را خیلی ها ممکن است نشناسند ولی این شهر مقصد بعدی ماجراجویی ماست. این شهر محبوب ترین مقصد گردشگری بین کسانی است که مثل ما ماجراجو هستند و تصمیم دارند که با کوله پشتی در برزیل سفر نمایند. فلوریانوپلیس توانسته بسیاری از بازدید نمایندگانش را به نحوی وسوسه کند که مدت اقامت خود در این شهر حتی تمدید نمایند، این را تجربه ماجراجویان و گردشگران دیگر می گوید. فلوریانوپلیس پر از فعالیت های عجیب و غریب و هیجان انگیز است که مسافران فصلی را سرگرم می نماید.

فلوریانوپلیس به غذاهای دریاییش بسیار معروفیت دارد. درون این شهر گالری های دائمی هنری همواره برپا است و می تواند شما را به یک ماجراجوی هنردوست تبدیل نماید. کارناوال های تماشای این شهر را به هیچ عنوان از دست ندهید. این کارناوال در طول هفته های ماه فوریه هر سال برگزار می شود. سائو سباستیانو را می توان به عنوان آخرین مقصدمان معرفی نماییم. منطقه ای بسیار دنج و خلوت که با یک اتوبوس سواری کوتاه از حومه سائو پائولو می توان به آن رسید.

سائو سباستیانو محلی فوق العاده برای سپری کردن آخر هفته ها است. موج سواران و علاقه مندان به معماری دوران استعمار و پرتغالی نیز عاشق این شهر می شوند. بی شک در هنگام ماجراجوییتان در این شهر با ساختمان هایی روبرو می شود که زمان ساختشان به صدها سال پیش و دوران استعمار بر می شود. دراین شهر سواحل بسیاری برای گشت زدن وجود دارد، بهره ببرید و کمی گرد و خاک هیجان های ماجراجویی را از تنتان بریزید.

منبع: الی گشت
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1310

به "تور برزیل: ماجراجویی متفاوت در برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: ماجراجویی متفاوت در برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید