معرفی مجذوب کننده ترین اماکن گردشگری جهان در سال 2018

به گزارش بازی های فکری، براساس اعلام سایت تریپ ادوایزر شهر قدیم رم مرکز ایتالیا در صدر مشهورترین مراکز گردشگری جهان قرار گرفته است.

معرفی مجذوب کننده ترین اماکن گردشگری جهان در سال 2018

مهم ترین مراکز گردشگری و مجذوب کننده ترین کشورها برای مسافران در سال 2018 از طریق سایت گردشگری تریپ ادوایزر (Trip Advisor) معرفی شد.

شهر قدیم رم مرکز ایتالیا در صدر مشهورترین مراکز گردشگری جهان قرار گرفته است، و کلیسای ساگرادا وامیلیا در بارسلون اسپانیا که از معماری منحصر به فردی برخوردار است در رتبه دوم و بعد از آن موزه لوور پاریس از مهم ترین مراکز گردشگری در سال 2018 هستند.

سایت تریپ ادوایزر با استفاده از فهرست رزروها در سال 2018 مهم ترین مراکز گردشگری امسال را طبقه بندی کرده است.

مولی برک سخنگوی این سایت گردشگری اعلام نمود که به این موضوع با بیش از 140 هزار مورد رزرو در سایت پی بردیم که تمایل مسافران برای سفر به مشهورترین اماکن جهان کاهش نیافته است.

وی در ادامه افزود:

ما دریافتیم مسافران گزینه های متنوعی برای شناسایی مراکز معروف جهان از طریق دسترسی خصوصی و یا مکاتبه با کشورها دارند.

بر اساس گزارش تریپ ادوایزر معبد مشهور کولوسئوم (Coliseum) در شهر رم مرکز ایتالیا، موزه واتیکان در رم، مجسمه آزادی در نیویورک، موزه لوور در پاریس، برج ایفل در پاریس، کلیسای ساگرادا وامیلیا در شهر بارسلون اسپانیا، پل دروازه طلایی در استان سان فرانسیسکو آمریکا، مجموعه سنگی استون هنج (Stonehenge)در انگلیس کاخ ورسای در فرانسه کانال آبی بزرگ شهر ونیز ایتالیا از مهم ترین منطقه ها گردشگری جهان در سال 2018 است.

منبع عکس کاور: خبرنگاران

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1330

به "معرفی مجذوب کننده ترین اماکن گردشگری جهان در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مجذوب کننده ترین اماکن گردشگری جهان در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید