مسئله ای در تأمین روغن نداریم، نان و دارو بدون تغییر قیمت

به گزارش بازی های فکری، وزیر جهاد کشاورزی گفت: نان و دارو تغییر قیمتی نخواهند داشت. نان های سنتی مانند قبل در نانوایی ها با نرخ قدیم عرضه خواهد شد. مبلغی هم که به حساب مردم واریز شده با توجه به افزایش نرخی که دارد پوشش کامل هزینه هاست

مسئله ای در تأمین روغن نداریم، نان و دارو بدون تغییر قیمت

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سید جواد ساداتی نژاد در یک گفت و گوی تلویزیونی با بیان اینکه هیچ مسئله ای در تأمین کالا های اساسی وجود ندارد، اظهار کرد: مرغ، تخم مرغ، شیر و روغن به میزان کافی در کشور فراوری می گردد.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: برای اینکه مردم مطمئن شوند کالا ها به میزان کافی است و هیچ کمبودی وجود ندارد کشتارگاه ها که پنج شنبه شب ها و آدینه تعطیل هستند در این شب ها فعالیت خواهند کرد تا فردا مرغ گرم در سطح کشور عرضه گردد.

وی با بیان اینکه نهاده های دامی از شنبه (24 اردیبهشت) عرضه تازهی خواهد داشت، گفت: البته در حال حاضر این نهاده ها در سامانه وجود دارد و فراورینمایندگان خریداری می نمایند.

ساداتی نژاد توضیح داد: در ماه اسفند و فرودین 130 میلیون قطعه جوجه ریزی اجرا شده است و تا سرانجام اردیبهشت ماه هم به 130 میلیون قطعه خواهیم رسید.

به گفته وی، در ماه اردیبهشت به علت مازاد فراوری، شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به خرید مرغ مازاد کرد و بیش از 20 هزار تن مرغ مازاد خرید داشتیم.

وزیر جهادکشاورزی با اشاره به اینکه هیچ مسئله ای در کشور از بابت فراوری وجود ندارد، گفت: فقط تغییر نرخ، صف ایجاد نموده است. هیچ مسئله ای نیست و از صبر و همکاری مردم با مسئولان تشکر می کنیم.

مسئله ای در تأمین روغن نداریم

وی به قیمت روغن نیز اشاره نمود و گفت: 120 هزار تن روغن خام توزیع کردیم و روز چهارشنبه نیز مجدداً 80 هزار تن روغن خام بین کارخانه ها توزیع شد. هیچ مسئله ای در تأمین روغن در کشور وجود ندارد و روغن با نرخ تازه عرضه خواهد شد. بعلاوه صف هایی که در مورد روغن وجود دارد به علت این است که با نرخ قدیم عرضه می گردد و همین موضوع تقاضا را بالا برده، قطعاً با ورود روغن های تازه به بازار، ثبات حاکم خواهد شد.

نان و دارو بدون تغییر قیمت

ساداتی نژاد مطرح کرد: نان و دارو تغییر قیمتی نخواهند داشت. نان های سنتی مانند قبل در نانوایی ها با نرخ قدیم عرضه خواهد شد. مبلغی هم که به حساب مردم واریز شده با توجه به افزایش نرخی که دارد پوشش کامل هزینه هاست و در بعضی از دهک ها نیز بیش از میزان افزایش قیمت اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1402

به "مسئله ای در تأمین روغن نداریم، نان و دارو بدون تغییر قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئله ای در تأمین روغن نداریم، نان و دارو بدون تغییر قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید